Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Herritarrentzako arreta-zerbitzua irudian, gaztela eta leongo 012

  • Izen Laburra:
    012 CyL
    Zuzeneko sarbideak:
    http://www.112.jcyl.es/ (Leiho berri batean Irekitzen Du)
    Laburpena:
    Informazioa eskuratzeko kanal berriak irekitzea eta izapidetzeko prozedura, bulegoen arteko joan-etorriak egin beharrik gabe, telefono bidez alegia, (posta elektronikoa, SMS edo email bidezko alertak bidaltzea (herritarrek informazioa eskura izan eta atari korporatiboak.
    Norentzat:
    Herritar, Enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Nola erabili:
    Sareko zerbitzu azpiegiturak
    Kontaktua:

    Manuel del Rio Fraile

    Herritarren Arreta al zuzendaritza nagusia, kalitatearen eta Modernizazioa.
    Ogasun saila

    Tel.: 983 39 11 49 Posta elektronikoa: frarioju@jcyl.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitza elektronikoak irudian, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Agiri Pertsonalak, gobernua eta sektore publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Informaziorako telefonoak ere martxan da 2003ko apirilean: 2007ko irailetik aurrera administrazioak ematen du bultzada handia a este servicio para convertirlo en el teléfono único de información de la Junta de Castilla y León (JCYL), y adaptarlo a las necesidades que la Administración electrónica impone, tal y como establece la 11/2007 Legea herri-administrazioak behartzen ditu, arreta telefonikoko zerbitzu bat izan duten herritarrei informazio eta zerbitzu elektronikoen iristea.

    Helburuak

    • Abrir nuevos canales de acceso a la información y a la tramitación de procedimientos, sin necesidad de realizar desplazamientos hasta las oficinas, a través del teléfono, del correo electrónico, del envío de alertas por SMS y email y poniendo a disposición de los ciudadanos la información en los portales corporativos.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • Azpiegitura diseinatzea ahots - eta datu-komunikazioen lotura dutenak, deiak, sare korporatiboan zentro (gaztela eta leongo juntako.
    • Contact center IP telefonian oinarritua Plataforma teknologia hori, eta abantaila bat du.
    • Comunicaciones entre el centro de atención de llamadas y la Red Corporativa de la JCYL a través del MacroLAN zerbitzua (telefónicaren sareak ematen duen toki desberdinetan dauden antzeko prestazioak dituen kokaleku geografikoen konektatuta egon baleude lortuko den eraikin baten barruan, fidagarritasun handia du, eta horretarako hedagarria.
    • Behar duten laguntza politikoa irudian, zeharkako proiektu bat izatea.
    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak