- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A aplicación web Canle de Denuncias permite o cumprimento, ás entidades adheridas da Administración do Estado, da Lei 2/2023 do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción.
Esta lei supón a transposición ao dereito español da Directiva (UE) 2019/1937 do Parlamento Europeo e do Consello, relativa á protección das persoas que informen sobre infraccións penais e administrativas graves ou moi graves do Dereito da Unión. Entre outras cuestións, a Directiva obriga a contar con canles internas de información, así como con canles externas co fin de ofrecer aos cidadáns unha comunicación cunha autoridade pública especializada. Exclúense do ámbito de aplicación material da lei os supostos que se rexen pola súa normativa específica.
A preservación da identidade do informante debe ser garantida en todo momento. Por tanto, o dato da identidade do informante nunca será obxecto do dereito de acceso a datos persoais e limítase a posibilidade de comunicación da este identidade só á autoridade xudicial, o Ministerio Fiscal ou a autoridade administrativa competente esixindo que, en todo caso, impídase o acceso por terceiros á mesma.
O sistema interno de información para cada entidade consta de dous partes:
- Canle interna de información (Canle de denuncias):
- Permite alta e seguimento das denuncias por parte dos informantes.
- Verbal (voz distorsionada) e/ou escrito (formulario).
- Protección da identidade (non se garda MSISDN nin dirección IP)
- Achegar documentos (tamén na fase de tramitación e resolución)
- Anónimo ou con datos identificativos.
- Sistema de xestión e administración (backoffice) permitirá a resolución/escalado dos distintos tipos de denuncia. Este módulo permite tanto a administración do servizo (entidades, canles, usuarios, etc.) como a xestión interna por parte da entidade das denuncias recibidas.
- Roles (segundo SIAGE): Administrador técnico, Administrador de entidade (opcional), Supergestor (opcional), Gestor.
- Xestión delegada.
- Xestión de avisos e comunicacións.
- Buscador de denuncias
- Xestión de conflito de intereses