accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

Canle Denuncias

  • Nomee Abreviado :
    cnldenuncias
    Resumo :
    Canle de Denuncias é unha aplicación en modo SaaS multi-entidade, que permite, ás entidades adheridas da Administración do Estado, dotarse dun sistema interno de información propio que habilita o cumprimento á Lei 2/2023. Ofrece a funcionalidade necesaria para cumprir coa Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción:
    • Canle interna de información que permite o alta e seguimento de denuncias por parte dos informantes.
    Permítense denuncias escritas ou verbais (voz distorsionada), así como denuncias anónimas ou con datos identificativos, en todo caso garantindo a preservación da identidade do informante.
    • Sistema de xestión e administración para o tratamento das denuncias a través de distintos roles e permitindo (se se require) xestión delegada.
    Destinatarios :
    AGE
    Organismos Responsables :
    Modo de Uso :
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto :

    secretaria.sgsdg@digital.gob.es

    Tipo de Solución :
    Infraestrutura ou servizo común
    Estado da Solución :
    Produción
    Área orgánica :
    Estatal
    Área técnica :
    Xestión de recursos humanos
    Área funcional :
    Goberno e Sector Público
    Licenza :
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade :
    Semántico

    Descrición

    A aplicación web Canle de Denuncias permite o cumprimento, ás entidades adheridas da Administración do Estado, da Lei 2/2023 do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción.

    Esta lei supón a transposición ao dereito español da Directiva (UE) 2019/1937 do Parlamento Europeo e do Consello, relativa á protección das persoas que informen sobre infraccións penais e administrativas graves ou moi graves do Dereito da Unión. Entre outras cuestións, a Directiva obriga a contar con canles internas de información, así como con canles externas co fin de ofrecer aos cidadáns unha comunicación cunha autoridade pública especializada. Exclúense do ámbito de aplicación material da lei os supostos que se rexen pola súa normativa específica.

    A preservación da identidade do informante debe ser garantida en todo momento. Por tanto, o dato da identidade do informante nunca será obxecto do dereito de acceso a datos persoais e limítase a posibilidade de comunicación da este identidade só á autoridade xudicial, o Ministerio Fiscal ou a autoridade administrativa competente esixindo que, en todo caso, impídase o acceso por terceiros á mesma.

    O sistema interno de información para cada entidade consta de dous partes:

    • Canle interna de información (Canle de denuncias):
      • Permite alta e seguimento das denuncias por parte dos informantes.
      • Verbal (voz distorsionada) e/ou escrito (formulario).
      • Protección da identidade (non se garda MSISDN nin dirección IP)
      • Achegar documentos (tamén na fase de tramitación e resolución)
      • Anónimo ou con datos identificativos.
    • Sistema de xestión e administración (backoffice) permitirá a resolución/escalado dos distintos tipos de denuncia. Este módulo permite tanto a administración do servizo (entidades, canles, usuarios, etc.) como a xestión interna por parte da entidade das denuncias recibidas.
      • Roles (segundo SIAGE): Administrador técnico, Administrador de entidade (opcional), Supergestor (opcional), Gestor.
      • Xestión delegada.
      • Xestión de avisos e comunicacións.
      • Buscador de denuncias
      • Xestión de conflito de intereses

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.