Aplicación que permitirá aos cidadáns e funcionarios a consulta dos documentos pertencentes a trámites ou expedientes nos que están involucrados.
O sistema de consulta de documentos mediante CSV é unha aplicación que permitirá aos cidadáns e funcionarios a consulta dos documentos pertencentes a trámites ou expedientes nos que están involucrados.
Dentro do marco do Plan de Administración Electrónica do Goberno de Aragón (PAEGA), todas as aplicacións que o integran van xerar documentación que se almacenará nunha plataforma de xestión documental chamada Documentum.
O sistema CCSV interactúa con Documentum engadindo funcionalidade extra que facilita o cumprimento dos requisitos relacionados coa inclusión de metadatos asociados aos documentos. As principais funcións que CCSV desempeña son as seguintes: xestión de documentos, xestión de metadatos, xestión de firmas, xestión de relacións entre documentos e xestión de expedientes.
Cada documento xerado, terá un código de verificación ou CSV que o identificará de maneira inequívoca. Utilizando este CSV os cidadáns poderán consultar desde un portal público o contido do documento.
Á súa vez, os empregados públicos poderán consultar a documentación para a cal estean autorizados proporcionando tamén o código CSV do documento que desexan consultar.
O compoñente Core é o núcleo da aplicación e é o que executa toda a lóxica de negocio asociada á consulta de documentos mediante CSV e proporciona servizos tanto aos compoñentes internos do sistema, como ás aplicacións externas para a xestión de documentos (xestión de documentos, expedientes, metadatos...) Ademais é o elemento encargado de realizar a integración cos compoñentes externos de Firma Electrónica, identificación e autorización de usuarios e acceso ao xestor documental.
Dentro do sistema CCSV, Core mediante interfaces baseados en servizos web dá soporte aos compoñentes internos Pub e Priv. Pub é unha interface web de acceso público para a consulta de documentos a través da introdución dun CSV. Priv é unha aplicación web que permite aos empregados públicos a procura e consulta de documentación.
Doutra banda o compoñente Admin, accede directamente ao compoñente Core para realizar tarefas de administración e configuración do sistema.