Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Oficina Virtual de Trámites (OVT) da Plataforma Multicanle gencat Serveis i Trámits

  • Indicadores:
    • Posicionamento Google: 8/10.
    • Entre os 200 portais españois mellor situados.
    • Nº Portais e Subportales: 86.
    • Nº Contidos: 85.000.
    • Nº Redactores: 1.017.
    • Nº visitas: 2.834.314 ao mes. Máis de 25 Millóns de visitas en 2009.

    Descrición Funcional

    A Oficina Virtual de Tràmits (OVT) é o portal web da GC que informa de todos os trámites dirixidos a cidadáns e empresas e proporciona o acceso aos servizos soportados pola Plataforma Multicanle gencat Serveis i Tràmits (GSIT).
    Desde o punto de vista funcional, a OVT posibilita a localización dos trámites de interese para o usuario a través da navegación temática, o buscador de trámites con capacidades semánticas e a procura guiada de trámites baseada en formularios de multiselección. En canto aos servizos accesibles por parte de cidadáns e as empresas mediante a OVT, destacan os seguintes:

    • Acceso á tramitación en liña de máis de 200 trámites do GSIT e outras plataformas da GC.
    • Envío de consultas, queixas e suxestións para ser resoltas pola GC.
    • Petición de citas previas para a atención presencial nas Oficinas de Atención ao Cidadán.
    • Consulta do estado de xestións específicas mediante un código identificador único.
    • Acceso ao Cartafol Persoal de xestións para a consulta global das xestións resoltas mediante GSIT e o acceso ás notificacións electrónicas de actos administrativos.

    Desde o punto de vista da implantación do GSIT, realizouse seguindo as etapas:

    • Etapa de Conceptualización (xuño 2006 – maio 2007): definíronse as funcionalidades da plataforma, incluíndo prototipos e probas de concepto funcionais e técnicas.
    • Etapa de Deseño e construción (xuño 2007 – decembro 2008).
    • Etapa de Organización da posta en marcha (xaneiro 2009 – decembro 2009):
    • Organizouse a redacción dos contidos divulgativos de trámites.
    • Identificáronse e incorporaron os primeiros usuarios da plataforma.
    • Executouse un amplo programa de probas tanto funcionais como tecnolóxicas.
    • Organizouse o soporte ao uso da plataforma como un servizo profesionalizado.
    • Etapa de posta en marcha e soporte continuado (xaneiro 2010 en diante): actualmente estase realizando a mellora continua das prestacións do GSIT supervisión do seu funcionamento.  

    O contido divulgativo da OVT está publicado no marco de “Dades Obetes gencat” (open data) para que poidan ser consumidos por terceiros.

    Descrición Técnica

    En relación á solución tecnolóxica escollida, as prestacións da OVT sopórtanse por medio do Xestor de Contidos Corporativo da GC (GECO), baseado en solucións de Opentext (antigo Vignette) e desenvolvido pola administración con tecnoloxía corporativa.

Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas