A caixa de correos posúe as seguintes funcionalidades:
- Sistema de xeración de informes con base nun conxunto de filtros configurables polo usuario como materias, axentes e rangos de datas.
- Listaxe de mensaxes por materia, axentes e estado das súas mensaxes.
- Búsqueda e listaxe detallada de mensaxes (filtrados por materias, tipos, datas, etc..)
- Bandexa de entrada de mensaxes dos axentes
- Sistema de alertas e prioridades de mensaxes
- Respuesta, devolución e redirección de mensaxes
- Borrado e Arquivo de mensaxes
- Alta, Baixa e Modificación de las Organizaciones Externas ás cales se poden redirixir as mensaxes.
- Gestión desde a propia aplicación de textos da Caixa de correos (personalizables)
- Gestión de Materias e tipos de correo
- Gestión de Usuarios e Perfiles
- Gestión de programación de tarefas
- Xestión calendario dos axentes e xestores.
Para usalo tan só é necesario dispor dunha navegador web (Internet Explorer v6 ou superior, Firefox, Opera, Safari e Chrome. Resolución mínima de 1024*768 píxeles).
Requisitos de uso de Caixa de correos do Cidadán:
Ademais diso, se se configuran organismos externos ou colaboradores, entón é necesario dispor dunha conta de correo electrónico onde se recibirán as mensaxes devoltas por parte deses organismos (exemplo: devoluciones@organismo.es )