- Estás en:
- Inicio >
- Soluciones - CTT >
- Solucións por área Técnica

Soluciones por área técnica
Mostra as solucións agrupadas segundo a área técnica na que se utiliza coa visión típica dun departamento informático.
-
Plataforma de validación de firma electrónica @firma
@firma é unha plataforma de validación e firma electrónica multi-PKI, que se pon a disposición das Administracións Públicas, proporcionando servizos para implementar a autenticación e firma electrónica avanzada dunha forma rápida e efectiva.
-
Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas (DIR3)
O Directorio Común proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades de xestión económica - orzamentaria, facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información.
-
Servizo de Verificación e Consulta de Datos: Plataforma de Intermediación
Permite verificar ou consultar os datos dun cidadán que iniciou un trámite coa entidade. Deste xeito, o cidadán non terá que achegar documentos acreditativos por exemplo de identidade nin de residencia, entre moitos outros nos trámites que inicie. En 2017 superáronse os 80 servizos dispoñibles.
-
Substitución de Certificados en papel
Substitución de Certificados en Soporte Papel é un conxunto de especificacións orientadas ao intercambio de datos entre Administracións Públicas co obxectivo de eliminar os certificados administrativos en papel, evitando ao cidadán presentar ante as AA.PP documentación que xa está en poder das mesmas, substituíndoos por un intercambio de datos entre Administracións que se realiza de forma electrónica, estandarizada e rápida e con total garantía xurídica
-
ARQUIVE
Arquive é unha aplicación web de arquivo definitivo de expedientes e documentos electrónicos, que cumpre co disposto respecto diso no RD 4/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Interoperabilidade no ámbito da Administración electrónica. Arquive proporciona as ferramentas necesarias para a creación por parte dun super-administrador dun sistema de administración e xestión de Centros de Arquivo multidepartamental, así como a integración en Arquive das correspondentes aplicacións consumidoras e a xestión dos documentos e expedientes electrónicos remitidos polas mesmas.
Xestión de recursos humanos
26 26Xestión económica e financeira
22 22Destacados CTT



