- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Finalitat:
El Pla d'adreçament i interconnexió de xarxes en l'Administració definix un espai d'adreçament privat comú per als Centres de l'Administració. Este Pla permet que cada entitat o organisme puga establir de manera independent els seus plans de numeració IP, en funció de la seua infraestructura de xarxa, o distribució orgànica o departamental, però mantenint una coordinació amb la resta d'Administracions Públiques que evite l'ús de direccions duplicades.
Objectiu:
Garantir una correcta administració de la xarxa, mitjançant un seguiment permanent del pla de numeració en cada subxarxa i mantindre al dia la documentació dels canvis que es produïxen en el mateix. D'esta forma es garantix l'evolució i creixement de les xarxes per a fer front a noves necessitats.
Descripció:
La Llei 11/2007 , de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als servicis públics, d'ara endavant LAECSP, en el seu article 43, establix que l'Administració General de l'Estat, les Administracions Autonòmiques i les entitats que integren l'Administració Local, així com els consorcis o altres entitats de cooperació constituïts a tals efectes per estes, adoptaran les mesures necessàries i incorporaran en els seus respectius àmbits les tecnologies precises per a possibilitar la interconnexió de les seues xarxes amb la finalitat de crear una xarxa de comunicacions que interconnecte els sistemes d'informació de les Administracions Públiques espanyoles i permeta l'intercanvi d'informació i servicis entre les mateixes, així com la interconnexió amb les xarxes de les Institucions de la Unió Europea i d'altres Estats Membres.
El Pla d'adreçament i interconnexió de xarxes en l'Administració és necessari para:
- La interconnexió de les xarxes de les Administracions Públiques i en particular a i a través de la Red SARA (Sistema d'Aplicacions i Xarxes per a les Administracions).
- El desplegament de servicis d'administració electrònica sobre la Xarxa SARA.
- La interconnexió amb xarxes d'Administracions d'altres Estats membres de la UE, el desplegament i accés als servicis públics europeus d'administració electrònica, a través de la Xarxa SARA i del seu enllaç amb la xarxa transeuropea sTESTA, que té al seu torn el seu propi pla d'adreçament.
En este sentit, el Consell Superior d'Administració Electrònica vé promovent des de fa anys el Pla d'adreçament i interconnexió de xarxes en l'Administració que definix un espai d'adreçament privat comú per als Centres de l'Administració. Este Pla permet que cada entitat o organisme puga establir de manera independent els seus plans de numeració IP, en funció de la seua infraestructura de xarxa, o distribució orgànica o departamental, però mantenint una coordinació que evite l'ús de direccions duplicades.