This website has been translated by machine translation software and has not been subsequently revised by translators. Further information at: link. Hide
the accesskey _ mod _ content
-

Administrative Modernization Moncada concello de

  • Short Name:
    emoncada
    Summary:
    Modernization project in administrative management through the incorporation of processing tools electronic and digital signature in the municipality of Moncada.
    Target audience:
    Citizen any Public Administration
    Agencies Responsible:
    Murcia
    Moncada City
    Contact:

    Amparo Lluesma Out
    Tel: 961390716
    e-mail: informatica@moncada.es

    Type of Solution:
    Good Practice
    Status of the Solution:
    Introduction
    Organic Area:
    Local
    Technical Area:
    Management systems and services
    Functional Area:
    Government and the public Sector
    License:
    Not implemented
    Interoperability level:
    Technical
    Operating system:
    Windows, Linux

    Description

    Full name of the initiative:

    Local Administrative Modernization Moncada concello de

    Purpose:

    Objective:

    Description:

    Project for modernization in administrative management through the incorporation of processing tools electronic and digital signature.

    To carry out this modernization have been varáis tasks:

    • Reingeniería de procedimientos que nos ha permitido reestructurar los métodos de trabajo para conseguir una homogeneización y una simplificación de los mismos basada en criterios de calidad.

    Reingeniados procedures have been:

    Greater work licenses
    Minor works licenses
    Environmental communication license
    Permissions and holidays
    Complaints and claims
    - Track education school

    • Implementación de un sistema de autentificación basado en firma electrónica: permite al personal interno validarse en la plataforma de tramitación electrónica mediante certificado de firma digital de empleado público de la Autoridad de Certificación de la Comunidad Valenciana
    • Adaptación, configuración y despliegue de una herramienta de gestión electrónica de expedientes, con firma digital y gestión documental, sobre la que en estos momentos tenemos las siguientes funcionalidades:

    or Electronic management procedures detailed above
    or Incorporación de la firma digital a cualquier documento en formato pdf

    Requirements:

    La plataforma de gestión de expedientes puede ser instalada sobre sistemas Windows y sistemas Unix con cualquier SGBD que soporte ODBC.
    At the client is enough a browser.

    Results:

    Advantages:

    Subscriptions

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    You can consult the data protection policy of PAe and CTT in its legal notice

    Enter the email to unsubscribe from the unsubscribe.
General access point
General access point
Maintainer

Interesting links Solutions