"/>

accesskey _ mod _ content

Datuak babesteko 2020 ’ ‘ dantza sarien Sariak

09 2021 apirilaren

La AEPD entrega los ‘Premios Protección de Datos 2020’ a las personas y entidades más destacadas en la promoción de este derecho.

La Agencia Española de Protección de Datos (AEPD) celebró el pasado 7 de abril de 2020 el acto de entrega de los ‘ Datuak babesteko 2020 sariak ’ kategorietan Komunikazioa, ikerketa, proaktibitatea eta jardunbide egokien araudia betetzen duela eta LOPDGDD, hezkuntza-jarduera onen eta jardunbide egokiak pribatutasunaren babesa interneten indarkeriaren biktima diren emakumeen generoa dela-eta, Sari horiei aitortzen dituzte sustatzen duten lanak. neurri handiagoan zabaldu eta ezagutarazteko, datuak babesteko oinarrizko eskubidearen eta aplikazio praktikoagatik, inguru desberdinetan bilduak.

Sariak sektore publikoko erakundeak

Da entregatu saria Gizarte segurantzako institutu nazionalak (GSIN) Ana Cristina Jiménez Peris, zentroko zuzendaria, telefono eta telematikako arreta GSIN lan egin behar da, eta 'La pribatutasunaren kudeaketa gsinek: Horri, azaldu du, proaktibotasuna, kideen ikuspegi 360º '-jardunbide onei kontroleko mekanismoak eta, bereziki 1.450 fitxategiak baloratuz ezarritako arrazionalizatzeko 43 tratamendu marco.

Epaimahaiak komunikazioren bat banatu Tarragona, foru aldundia recogido por Enric Adell Moragrega, diputado delegado del Servicio de Asistencia a Municipios (SAM) de la Diputación de Tarragona, por el trabajo ‘Adaptación de las entidades locales de Tarragona, a la normativa de protección de datos, papel que desempeña la Unidad de Secretaria Intervención (USIM) de la Diputación de Tarragona’, un proyecto que realiza un análisis de las actividades de tratamiento comunes, el proceso de implantación de administración electrónica común e informa de los procesos de formación de los empleados públicos y los cargos electos, entre otros aspectos.

Gainerako sariak eta albistearen iturria ofiziala

• Segurtasuna
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.