- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Operatius a través de la PID dos nous serveis de consulta per a beneficiaris de drets per ser víctima del terrorisme
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
17 setembre 2018
El Ministeri de l'Interior, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició dels organismes públics dos serveis de consulta sobre la condició de ser beneficiari d'ajudes per ser víctima del terrorisme.
Aquest servei de consulta engloba dues accions. En primer lloc, es pot consultar la condició de víctima de terrorisme d'una persona, o familiar de víctima, a l'efecte d'acreditar el seu dret als beneficis especials que la normativa vigent li reconeix, com, per exemple, les exempcions de pagament de taxes acadèmiques o de drets d'examen, la dispensa de taxes judicials o el benefici d'assistència jurídica gratuïta, així com diferents bonificacions laborals i tarifes especials per a autònoms, beques d'estudi i menjador, entre unes altres.
D'altra banda, el llistat d'exempcions, ajudes i bonificacions que el servei confirma si es té dret o no es pot consultar al Catàleg de serveis de Verificació i Consulta de Dades SCSPv3 i en la documentació específica del servei al Portal d'Administració Electrònica.
Aquests dos serveis, que retornen la mateixa informació, difereixen que un està pensat per a la tramitació automatitzada i una altra per a confirmació manual per part del personal del Ministeri de l'Interior, són els primers que des del Ministeri de l'Interior com a cedent s'incorporen a la Plataforma d'Intermediació de Dades, sense tenir en compte els inicials de consulta i verificació de dades d'identitat que estan des del principi i que subministra l'Adreça de la Policia. Aquests serveis venen a sumar-se als més de cent serveis que ja ofereix la Plataforma d'Intermediació de Dades amb l'objectiu de facilitar els tràmits a ciutadans, que eviten adjuntar aquells documents dels quals ja disposa l'Administració, en aquest cas concret el certificat de la condició de víctima de terrorisme, o familiar relacionat.
Més sobre el Servei de Verificació i Consulta de Dades (SVD) en el PAe
Més sobre la Substitució de Certificats en paper (SCSP) en el PAe
- Ciutadà
- Serveis electrònics
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8