- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
S'incorporen 22 nous serveis a la PID durant el primer semestre de 2018
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
20 juliol 2018
El record absolut d'incorporacions, amb onze nous serveis disponibles a través de la Plataforma d'intermediació de dades, es va produir en el mes d'abril.
La plataforma d'intermediació ha incorporat vint-i-dos nous serveis en el primer semestre de 2018, la qual cosa suposa un increment del 25% pel que fa al nombre de serveis actius a la fi de l'any passat.
Fig.01. Evolució de serveis mitjançats: període dic-juny
S'incrementa, doncs, la tendència observada en l'arrencada de l'any quant al nombre de serveis agregats. El record absolut d'incorporacions es va produir en el mes d'abril, amb onze nous serveis, el major augment en un mes des de l'inici de la sèrie.
És d'esperar que l'augment de Serveis i Organismes usuaris de la Plataforma d'Intermediació de Dades en el primer semestre incrementi al seu torn la dada global de transmissions l'any 2018.
El nombre d'organismes que ha utilitzat almenys un servei mitjançat l'any en curs, és a punt de superar a meitat de 2018 la dada de desembre de 2017. El creixement interanual ha pujat al juny des dels 881 organismes fins als 1035.
Fig.02. Organismes que utilitzen serveis mitjançats
Desde el año 2007 son ya más de 360 millones las transmisiones realizadas a través de la Plataforma de Intermediación de Datos, con el consecuente y significativo ahorro en trámites presenciales que ha supuesto tanto para el ciudadano como para la Administración.
El modelo de costes estándar, en función de la facilidad o dificultad para obtener la información por parte del ciudadano, el tiempo estimado en obtener dicha documentación y el ahorro en la tramitación del expediente —cotejo de información, validación, desplazamientos, pérdida de horas de trabajo, etc.— establece un ahorro medio por transacción electrónica de datos de 5€.
Un cálculo estimativo, tomando en cuenta el acumulado de transacciones realizadas en los últimos once años de existencia de la Plataforma de Intermediación de Datos, situaría el ahorro total a los ciudadanos y la Administración por encima de los 1.800 millones de euros.
Fig.03. Transaccions acumulades 2007-2018
Més informació en solució PID-SVD del CTT
- Infraestructures i serveis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8