>/"

- Europako batzordeak du PAe berrikusteari buruzko kontsulta publikoa, Sektore Publikoko informazioa berrerabiltzeari buruzko arteztarauak ((RISP)
content _ mod _ accesskey

Europako Batzordeak kontsulta publikoa abiarazi berrikusteari buruz (Sektore Publikoko informazioa berrerabiltzeari buruzko zuzentarauaren (RISP)

2007ko irailaren 20a

Europako batzordea:

Batzordearen iritzia eskatu eta irisgarritasuna hobetzeari buruzko datuak berriz erabiltzeko edo fondo publikoekin finantzaturiko publiko zein pribatuen datuak eskuratzeko eta erabiltzeko interesa.

Datuak eskuratzeko eta publiko zabala du eta EUROPAKO fondo publikoetatik finantzaturiko berrerabiltzeko erakunde nazionalak eraginkorrak izatea eta gardenagoak. Gainera, alegia, sektore publikoko informazioa (bai estatistika, ikerketa edo datuak datu meteorologikoak) eta sektoreen arteko muga zabaltzen da eta eraginkortasunez erabiltzen da, gure ekonomia sendotzeko egin badituzu, negozio-eredu berriak eta lanpostu sortuz. Kontsulta hori egiteko erari buruz gogoeta egiten lagunduko digu “ zabalduko da esan eban ” datuak irekitako kultura Batzordeko lehendakariordea, estoniera Andrus Ansip.

Hasi du Batzordeak kontsulta publikoa direktibaren berrikuspenaren PSI testuinguruan, aldian-aldian berrikus arteztarauak agindutako eginbeharra bete. ekimenaren Barruan, datu publikoak berriz erabiltzeko irisgarritasuna hobetzeko ezarritako estrategiaren berrikuspena eta finantzaketa publikoa duten merkatu bakarra (digitaleko datuak Ere arazoa dira interes publikoak pribatuen explorará.

Bere kontsultan

Kontsulta hiru zatitan banatzen da:

• La primera parte se refiere a la evaluación de la aplicación y el funcionamiento del actual marco legislativo de la UE sobre la reutilización de datos gubernamentales.
  • Esparru honetako bigarren atalean etorkizunerako hobekuntzak aztertzen.
  • Hirugarren zatian adierazten diren organismoen bidez (aukerari buruzko gaur egungo eztabaida publikoan sartu eta datu pribatuak erabiltzeko, baldin eta hori bidezkotzen bada interes publikoko arrazoiengatik.

Era berean, interesa duten alderdi guztiak gonbidatzen ditu, baita gobernu, sektore publikoko titularrek eta erabiltzaileek (datuak, merkataritza eta merkataritzako berrerabiltzen ez dituzte adituek eta akademikoek eta herritarrek, beren iritziak dituzte (bidez. kontsultari buruzkoa. (Leiho berri batean Irekitzen Du) 2007ko abenduaren 12a arte ebk.

Zuzentaraua

La Directiva sobre la reutilización de la información del sector público (2003/98 / CE) establece un marco jurídico común para un mercado europeo de datos públicos (información del sector público). Se basa en dos pilares fundamentales del mercado interior: la transparencia y la competencia leal.

Se centra en los aspectos económicos de la reutilización de la información y alienta a los Estados miembros a que pongan toda la información disponible para su reutilización para fomentar la innovación basada en datos. Aborda la información de los organismos del sector público de los Estados miembros, a nivel nacional, regional y local, como los ministerios, las agencias estatales, los municipios, así como las organizaciones financiadas en su mayor parte por o bajo el control de autoridades públicas (por ejemplo, institutos). Desde 2013, el contenido de los museos, las bibliotecas y los archivos también entra en el ámbito de aplicación de la Directiva.

La Directiva abarca todos los tipos de contenidos e información, ya sean textos escritos, bases de datos, archivos de audio o fragmentos de películas. Actualmente no se aplica a los sectores educativo, científico y de radiodifusión. La Directiva debe aplicarse respetando plenamente la legislación sobre protección de las personas en lo que respecta al tratamiento de datos personales.

2003// Ee Zuzentarauaren 98 (Leiho berri batean Irekitzen Du) entró en vigor el 31 de diciembre de 2003 y fue revisada por la // EB zuzentaraua 2013 37 (Leiho berri batean Irekitzen Du) , que entró en vigor el 17 de julio de 2013.

2015Erako, eta europako batzordeak finantzatu du Datuak europako ataria (Leiho berri batean Irekitzen Du) (bidez. Connecting Facility programme Europe (Leiho berri batean Irekitzen Du) . . Se trata de un depósito paneuropeo de información del sector público abierto a reutilización en la UE. Este portal también ofrece un centro de formación sobre cómo reutilizar datos abiertos y una base de datos de historias de éxito de reutilizadores europeos e internacionales.

Batzorde bat da, eta bere datuak berriz erabiltzeko esparru juridiko bat dagoela, datuak osatu eban atari bat irekiko du datu multzo daude, batzordearen eta ebko gainerako erakunde eta agentzia.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

• Elkarreragingarritasuna
  • Gobernu irekia