>/"

Lisboan and Sharing Reuse sari-banaketa

2007ko martxoaren 31

Europako Batzordea:

El pasado 29 de marzo se entregaron los Premios Sharing and Reuse a los proyectos más destacados de administración electrónica en el marco de la conferencia homónima celebrada en Lisboa. Entre los ganadores, cuatro instituciones españolas.

El anuncio público de los ganadores tuvo lugar durante la ceremonia de entrega de premios en la Conferencia de Sharing & Reuse el 29 de marzo en Lisboa, Portugal. El primer y el segundo premio (de 15.000 y 10.000 euros respectivamente) fueron otorgados a los equipos ganadores en cada categoría. Las soluciones calificadas en tercer y cuarto lugar, recibieron un certificado de excelencia. A todas las administraciones públicas cuyas soluciones fueron seleccionadas se les dio la oportunidad de presentarlas en la conferencia. Las presentaciones estarán disponibles en breve en la and Sharing Reuse elkartearen web orria (Leiho berri batean Irekitzen Du) Joinup baino.

Sharing (sarien helburua. & Europako batzordearen inguruan sentsibilizatzea da Reuse onurak partekatzeko eta iktko konponbideak berriro sektore publikoan.

Guztira 100.000 euro eman ziren irabazien bitartez, administrazio publikoen eta baterako irtenbideak partekatzea) erabiltzea zabalago bat izan zuten europan. Horien artean, espainiako lau izan ziren:

• GvSIG Desktop eta Valentziako Generalitat, informazio geografikoko Sistema irekia, Cross Border kategorian, lehen saria irabazi zuen.
  • El Institut Municipal d’Informàtica del Ayuntamiento de Barcelona que se ocupó el tercer puesto en la misma categoría con Sentilo, plataforma de sensores y actuadores diseñada para un entorno SmartCity.
  • REGWEB, sarrera eta irteera erregistroak kudeatzeko plataformak (organismoa, balear uharteetako gobernuak egin behar bada, hirugarren Herrialde mailan.
  • Albacetetik, espainiako beste erakunde izan zen Aldundiaren hirugarren saria (kasu honetan, Tokiko mailan) SEDIPUALBA bidez, zerbitzu-multzo bat osatzen dituzten administrazio digitala kudeatzea.

Gainerako saridunek eta informazio gehiago dago erabilgarri dagoen sarien web and Sharing Reuse (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

• Gobernu irekia
  • Zerbitzu elektronikoak