> / "

- IKT batzordea PAe trantsizioa Administrazio Digitala bultzatzeko Estrategia
content _ mod _ accesskey

- IKT batzordea trantsizioa bultzatzen du Administrazio Digitala

2010eko irailaren 16a

Ogasun eta herri administrazioko Ministerioak, Kristobal montorok (IKT batzordea eratu da osoko bilkuraren buru Estrategia, CETIC, zein Estrategia egiteko proposamena onartu DUENEAN, ministroen kontseiluari helarazteko AGE, partekatutako zerbitzuak kudeatzeko ereduaren lehen aitorpena eta 14 zerbitzu partekatuak.

El ministro de Hacienda y Administraciones Públicas presidió ayer la constitución de la Comisión de Estrategia TIC, el máximo órgano de decisión en materia de Tecnología de la Información y las Comunicaciones en la Administración General del Estado.

Eredu honekin amaitzen da batzordea abian jartzea (administrazio publikoen batzordeak bultzatutako berritzeko, CORA eta ministroen kontseiluak (Digital bihurtzeko transformazio al Plan (Estatuko administrazio orokorraren eta haren erakunde publikoak, IKT Estrategia.

Ireki zuen fronteak osatzen duenez Montoro batzordearen administrazio elektronikoa lortzeko eta "barneko indar dezazun, hobekuntza elektronikoak sortzeko prozesuak digitalizatzeko eraginkortasuna, gardentasuna eta aurrezki handiak".

España ocupa el puesto 12º mundial en Administración Electrónica, habiendo escalado 11 puestos según el informe UNPAN de la ONU. La apuesta por una Administración netamente digital, sin barreras, profundamente interconectada y que, sobre todo, toma como referente al ciudadano como cliente activo y esto se pone de manifiesto en los proyectos TIC puestos en funcionamiento durante esta legislatura:

1. IKT gobernantza sistema berri bat sortzea Batzorde honek barne hartzen du. gainera, Ministroen batzordeak administrazio digitaleko Eredu hori indartu da, hurrengo ministroen kontseiluan onartu du estrategiaren KOMUNIKAZIOAREN AGE, haren proposamena onartu, eta batzorde horretan ere bileran onartutako: Zerbitzu Partekatuak kudeatzeko ereduaren lehen aitorpena eta 14 zerbitzu partekatuak.

2. Komunikazio azpiegiturei dagokienez, aurrerapenak:

  • Hodeiaren SARA (Sistema de Aplicaciones y Redes para las Administraciones), conjunto de infraestructuras de comunicaciones que conecta las Administraciones Públicas Españolas e instituciones europeas para intercambio de información y acceso a servicios y que da cobertura ya al 93,19% de la población española, evolucionando hacia un sistema tipo Nube.
  • Datuen Arteko plataforma herritarrek ez dute aurkeztu beharrik, eta horri esker dagoeneko administrazioaren eskuetan. Sistema horri esker online automatikoki egiaztatzea eta, herritarrak onespenarekin, alegia, nortasun-datuak, egoitza, edo gizarte segurantzako AEAT duen zorra, Gizarte-laguntza, katastroko datuen, hezkuntza - eta 100 milioitik gorako Gaurdaino izan duen dokumentazioa trukatu.
  • Telekomunikazio sare Bateratu. 12, ministerio eta erakunde hauen menpeko 51 dute, egoitza espainian baino gehiagori ematen die zerbitzua, eta 125 herrialde 3.400 estatuko administrazio 500 eta 2.000 milioi baino gehiago eta 125.000 barne-erabiltzaileak irudian, bisitatutako orriak urtean. egoitza Gutxitzea ekarri du aurrezki batzuk nazioko eta nazioarteko 400 milioi euro eta lau urtetan 120 baino gehiago.
  • Erregistro Sistema duena. que ha permitido 1.150.000 asientos registrales intercambiados electrónicamente entre distintas administraciones, evitando el desplazamiento de ciudadanos y el intercambio de papeles.

3. Garatutako Programak eta zerbitzuak

  • Cl@ve Sistema identitate digitala, herritarren sarbide elektronikoari bateratzeko eta elkarrekin duten gakoak erabiliz (ikus daitezke, mugikortasunean eta edozein administrazio. 1.400 erabiltzaile erregistratuak
  • Sinadura elektronikoko zerbitzu arrunta plataformarekin cl@ve, integratu eta eragiketak 190 milioi urtean soilik
  • Jakinarazpen elektronikoen Sistema postontzia, herritarrei eta enpresei ematen Dugun jakin bati lotutako Helbide Elektronikoa (DEH) jakinarazpen elektronikoak jaso zuen. jakinarazpen eta milioi bat gehiago legegintzaldian 36.550.691 helbide elektroniko aktiboak. herritarrentzako jakinarazpenak 47 milioi 2014rako bakarrik, eta horrek herritarrei eta 126 milioi euroko aurrezpena %41,6 milioi urteko Egoera administrazioarentzat.
  • Tramitazio elektronikoaren prozedurak ere jaso. Estatuko administrazio tramitazioa.% 99 eta% elektronikoki egin dezakezu dagoeneko elektronikoki egin 81,33 legealdi honetan.
  • 060: 14 milioi baino gehiago erantzun ditu deiak eta herritarren arreta ematen dieten erakundeen kopurua handitzen ari den zerbitzu hori dagoeneko beste bidez al dute herrizaingo, trafiko, enplegua, hezkuntza, ADMINISTRAZIO PUBLIKOAK, Atzerritarrak...
  • Faktura Elektronikoa FACe. puntu bakarra du, hornitzaileei egindako fakturak elektronikoki.. Izan ere, sektore pribatuari laguntzea eta fakturak 3.500.000 baino gehiago ateratzen dira, eta administrazio publikoen arteko lankidetza, 19.000 milioi euro fakturatu adibidea, 16 udalek eta AUTONOMIA-ERKIDEGOEK baino 7.300 sartuta.
  • Sarbide Nagusia hori jakiteko, administrazioko zerbitzu publikoak Internet gune bakar baten bidez, milioi-erdi orri ikusi dira hilero.
  • Beste zenbait (adibidez, Lizitazio Elektronikoa jarri, Epaimahaikide Atzerritarrak edo kentzeko.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Más información sobre la Comisión de Estrategia TIC y el modelo de gobernanza

Sarbide Nagusia
 
Sarbide Nagusia