accesskey_mod_content

A Xunta de Castela e León asina o convenio Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 novembro 2014

O sinatura do convenio ORVE posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas de Castela e León, tanto rexionais como locais.

Coa sinatura deste convenio o 24 de Novembro de 2014 iníciase a implantación da aplicación ORVE nas administracións públicas castelán-leonesa que permitirá o envío e a recepción de asentos rexistrais electronicamente mediante o Sistema de Interconexión de Rexistros ( SIR ) o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación do cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

  • Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía