> / "

Europako Batzordeak abian PAe laguntzeko zentroa - datuen trukea
content _ mod _ accesskey

Europako Batzordeak zentro bat abian jartzen laguntzeko datuen trukea

2004ko irailean 2019

Datos.gob logoa

El “ Laguntza zentroko datuak trukatzeko. (Leiho berri batean Irekitzen Du) ” ( Support Centre for Data Sharing o SCDS) es una nueva iniciativa financiada por la Comisión Europea con el objetivo de impulsar el ecosistema de datos europeos. Se trata de un sitio web dirigido a gobiernos, empresas y ciudadanos en general, enfocado en  investigar e informar sobre las prácticas de intercambio de datos y aquellos elementos que influyen en su éxito. Con ello se busca facilitar que organismos públicos o privados pongan sus datos a disposición de los ciudadanos y de otras organizaciones (públicas o privadas) para su reutilización, independientemente del modelo elegido para ello.

Ez da nahastu behar dituzten datuak trukatzeko laguntza zentroko “ ” datuak atari bat ireki. Ldzk jarri ahaleginetan bildu, garatu eta hedatzea tresnak eta esperientzia teknikoa eta praktikoa ematea, datuen euskarri transakzioak, baina ez al du datuak eta metadatuak herritarrentzat. irekita jarraituko du, datuak europako Ataria European Data. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

Actualmente está disponible una primera versión de la web. La versión avanzada se lanzará en otoño e incluirá las siguientes secciones –algunas de las cuales ya están disponibles-:

• Zer da datuak trukatzeko eta informazioa dakartzan onurei buruz, bai eta zerbitzuen balioa edo etekina handitzeko lanak hobetzeko erabakiak hartzeko.

• Orientazio teknikoa, hiru eremu hauetan oinarriturik: aplikazioak programatzeko Interfaze (API), datuen segurtasuna eta trazabilitatea eta identifikazioa datuen iturriak. gainera, laguntza zerbitzua, sekzioa izango du SCDS Widget-ak eta tresnak (Leiho berri batean Irekitzen Du) hirugarrenek sortutako datuak partekatzeko bizitza errealean.

• Orientazioa, legez aplika daitezkeen aztertzen du ebko legedia ez al datu-trukea pertsonalak, zeharkako eta ebazteko estrategien erronkak ere, interpretazio eta praktika onak orientazioa. eredu hitzak dira Webgunean ere baditu.

• Arrakasta-kasuak, datuak trukatzeko, enpresen esperientziaren bitartez ere: JoinData (Leiho berri batean Irekitzen Du) berrikuntza iraunkorra bultzatzen duen nekazaritza-sektorean nekazariei datuak partekatzeko aukera irudian, azkar, erraz eta seguru.

• Albisteak eta ekitaldiak. Webgune berriak eta ekitaldiak bilduko du, lotura berri horrek erabiltzaileei aukera izan du azken joerak eta datuak trukatzeko.

• Bat foroa (Leiho berri batean Irekitzen Du)  en el que los usuarios tendrán la oportunidad de intercambiar conocimientos y experiencias.

Parte-hartze eta ingurunea etengabe sortzea da asmoa, berrerabiltzen diren beharretara egokitzen den datuak. Horretarako, bat jarri da harremanetarako formularioa (Leiho berri batean Irekitzen Du) , que permitirá a la comunidad de profesionales del dato y cualquier ciudadano que lo desee compartir sus dudas y opiniones.

Ekimen horrekin, europako batzordeak sustatzen jarraituko du merkatu bakarra. (Leiho berri batean Irekitzen Du) , brindando un entorno único para la comunidad de profesionales de datos y que contribuya al crecimiento económico y social de la región.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Gobernu irekia
Sarbide Nagusia