content _ mod _ accesskey

Ekintzak

STIC CCN-CERT Xii. Jardunaldiak

• Kinépolis (Ciudad de la Imagen) C/ Edgar Neville, s/n. Pozuelo de Alarcón (Madrid)
  • 2018. 2018ko abenduaren 12a - abenduak 13
  • 09:00

La Capacidad de Respuesta a Incidentes del Centro Criptológico Nacional, CCN-CERT, organiza sus Jornadas. Bajo el lema “Ciberseguridad, hacia una respuesta y disuasión efectiva”, las duodécimas Jornadas del CERT Gubernamental Nacional tendrán lugar los días 12 y 13 de diciembre de 2018.

El Zentro Nazionaleko Criptológico (Leiho berri batean Irekitzen Du) (CCN), organismo adscrito al Centro Nacional de Inteligencia (CNI) tiene, entre otras, la función de contribuir a la mejora de la ciberseguridad española, siendo el centro de alerta y respuesta nacional que coopere y ayude a responder de forma rápida y eficiente a los ciberataques y a afrontar de forma activa las ciberamenazas.

Lan horretan kultura ciberseguridad sendoa sortzeko, informazioko eta sentsibilizazioko ekintzak egiten du CCN ugari, inplikatutako eragile guztiei emateko xedez, ezagutzak eta tresnak zure informazioa babesteko, sistema eta zerbitzuen Eta horien guztien artetik STIC CCN-CERT jardunaldiak; xii. edizioa aurkeztuko ditugu orain, espainian egindako topaketa bihurtu ciberseguridad nagusia ez ezik, arrakastarik handiena duen deialdia (espero baino parte-hartzaile guztiak 2007ko 1.700), bai kalitateagatik eta jorratutako gaien aldeko ezagutza eta esperientzia hizlari.

Oraingoan, goiburua aukeratu da, Xii. Jardunaldiak STIC CCN-CERT “ Ciberseguridad horiek, eta erantzun eraginkorra lortzeko ” gutxiago; horretarako, paradigma aldatzea (babesa, eta ziberespazioa aurrera egiteko beharra al paradigma erresilientzia. hondakin Hori arriskutsua denez, gero eta garrantzi handiagoa izango duten gaitasunak monitorizacion zaintza, auzialdi guztietan Egoera batera (erantzun eraginkorra (herritarren, enpresen eta sektore publikoa).

Ante la exigencia de contar con una respuesta centrada en la detección, en la trazabilidad y en el emprendimiento de acciones penales contra los ciberdelincuentes, es necesario que se desarrollen medidas que sean creíbles y disuasorias frente a los atacantes.

solo en el marco de una cooperación creciente entre el sector público y privado e impulsando la comunidad de inteligencia y construyendo un ambiente de confianza mutua, se conseguirá reforzar la ciberseguridad en todos sus ámbitos y disuadir al atacante de sus intenciones.

Egitaraua (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Izena (Leiho berri batean Irekitzen Du)

(Jatorrizko iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

Bideoak, argazkiak, testuak eta hitzaldiak (Leiho berri batean Irekitzen Du)