" /> PAe - CSV Broker/CSV Storage: Publicadas librarías cliente Java para simplificar as integracións

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

12 xullo 2018

Dispoñible para a súa descarga desde o apartado de "Documentación para integradores", unha serie de librarías cliente, co obxecto de facilitar a todas as aplicacións desenvolvidas en Java, a súa integración con CSV Broker e CSV Storage

InSide é un sistema para a xestión de documentos e expedientes electrónicos que cumpre os requisitos para que ambos poidan almacenarse e/ou obterse segundo o ENI, esquema que establece as normas básicas para o intercambio e almacenamento de documentos e expedientes electrónicos. Supón a xestión documental integramente electrónica dos documentos da xestión viva do expediente, como paso previo ao arquivado definitivo da documentación nun formato interoperable e duradeiro.

En concreto, poden descargarse as seguintes librarías:

• Cliente Java para consumidores de CSV Storage e o seu manual de emprego.
  • Cliente Java para consumidores de CSV Broker e o seu manual de emprego.
  • Cliente Java para produtores de CSV Broker e o seu manual de emprego.

A descarga está dispoñible na pestana “ Área descargas ”, sección de “ Documentación para integradores ” e na apartados “Integración CSV Storage” e “Integración CSV Broker”.

Máis información na Solución InSide do CTT

• Infraestruturas e servizos comúns