• Escoitar

Cara a un incremento da dixitalización das cidades e rexións españolas

• Palacio de Congresos IFEMA. Av. da Capital de España, 5, Madrid
  • 18 setembro 2024 - 18 setembro 2024
  • 16:00

A Comisión Europea ha lanzado recentemente unha nova iniciativa para "Incrementar a concienciación sobre dixitalización e preparación das comunidades da UE". O obxectivo de esta  iniciativa(Abre en nova xanela)  é apoiar ás comunidades da UE que se atopan nos primeiros estadios ou nos comezos da súa viaxe cara á transformación dixital, proporcionando recursos, mellores prácticas e formación para o desenvolvemento de estratexias de dixitalización.

A Federación Española de Municipios e Provincias ( FEMP(Abre en nova xanela) ) forma parte desta iniciativa como membro da Rede de Comunidades Intelixentes ( Smart Communities Network(Abre en nova xanela) ): a rede de redes avalada pola Comisión Europea que ten entre os seus principais obxectivos concienciar e tentar facilitar o proceso de transformación dixital, así como mellorar a conectividade e eficiencia operativa das comunidades europeas nun mundo cada vez máis dixital.

Co apoio dun consorcio de organizacións, desde FEMP comprácenos convidarlle a unha sesión de difusión híbrida e a seguir sesións de formación para interactuar coas cidades e comunidades españolas, e así mellorar a concienciación e a preparación destas na súa viaxe cara á transición dixital e sustentable.

A sesión de difusión terá lugar o próximo 18 de setembro de 2024 ás 16:00 h CEST no Palacio de Congresos, Madrid en IFEMA. A participación en liña tamén é posible.

Programa(Abre en nova xanela)

Inscrición(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)