- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Que é o Centro de Transferencia de Tecnoloxía - CTT?
O Centro de Transferencia de Tecnoloxía publica un directorio xeral de aplicacións ou/e solucións cuxo obxectivo é favorecer a reutilización de solucións por todas as Administracións Públicas. Este portal informa de proxectos, servizos, activos semánticos, normativa e solucións que se están desenvolvendo en materia de Administración electrónica. Os seus principais obxectivos son:
- Crear un repositorio común de software e de servizos para a súa reutilización nas Administracións Públicas.
- Crear unha base de coñecemento común sobre as diversas solucións técnicas (normativas, servizos, activos semánticos, infraestrutura, desenvolvementos, etc.). no ámbito da Administración electrónica.
- Crear un espazo onde se poidan compartir experiencias e cooperar no ámbito da administración electrónica.
Ademais, desde espazo reservado en (Abre
O
O Centro de Transferencia de Tecnoloxía é a resposta ao mandato do artigo 17 do Real Decreto 4/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Interoperabilidade no ámbito da administración electrónica.
Ademais, o Centro de Transferencia de Tecnoloxía atópase recollido no artigo 158 da lei 40/2015. O Centro de Transferencia de Tecnoloxía é o directorio xeral de aplicacións para a súa reutilización na Administración Xeral do Estado e interopera cos directorios establecidos por outras Administracións Públicas.
Para axudar a utilizar o
- Guía Rápida de Uso do
CTT . Introdución breve aoCTT e o seu funcionamento: contornas, solucións, usuarios, etc. Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ” - Guía de publicación e licenciamiento de activos , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade, para coñecer todas as consideracións previas e pasos a realizar antes de proceder a solicitar o alta da solución: condicións de copyright e autoría, estudo de compoñentes, selección da licenza, preparación do activo para a distribución, etc.
- Guía para a prestación de aplicacións en modo servizo , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade e da reutilización en modo servizo. Serve como ferramenta de apoio ás Administracións Públicas que queiran ofrecer aplicacións, plataformas, infraestruturas ou procesos en modo servizo para a súa reutilización por outros organismos. Inclúe consideracións a ter en conta antes de proceder a solicitar o alta de solución reutilizable en modo servizo.
- Edición de solucións. Explica como realizar a edición e xestión dunha solución na contorna
CTT -PAe . Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ”. - Manual administrador de listas de distribución con .
mailman Describe as opcións de configuración de uso máis frecuente nas listas de distribución así como as tarefas que debe levar a cabo o administrador/moderador da mesma. Atópase dispoñible para usuarios anónimos dentro da área área de descargas da solución “CTT ”. - Servizo de soporte. Para calquera dúbida ou incidencia pode porse en contacto co servizo de soporte en http://soportecaid.redsara.es http://soportecaid.redsara.es
- Servizo de consulta sobre dúbidas de licenciamiento: En colaboración con Rede.es ofrécese un servizo de consultas a través do cal as
AAPP poderán formular cuestións relacionadas con software libre e o licenciamiento das súas solucións.
O directorio de solucións do
Todas as solucións dispoñibles no
http://administracionelectronica.gob.es/ctt
O
Para aquelas solucións que desexan construír unha comunidade de desenvolvemento ao redor do seu proxecto software libre, creouse a organización
A organización
O funcionamento do
Un conxunto de documentos, ficheiros, noticias, páxinas de información e servizos. Conceptualmente unha solución ou/e proxecto pode ser:
- Servizos horizontais postos a disposición de todos os organismos para facilitar ou simplificar a implantación de novos servizos.
- Desarrollos realizados cuxo código e información asociada ponse a disposición das Administracións para que poida utilizarse ou mellorarse.
- Activos semánticos modelos de datos ou listas de codificación que poden ser reutilizadas por outras administracións públicas.
- Calquera proxecto tecnolóxico no que se conta a experiencia da súa implantación e uso para que outros organismos poidan beneficiarse dela.
- Recomendacións, normativa, metodoloxías, etc. de aplicación no ámbito das
TIC na administración.
No directorio de solucións do
- Pestaña “Xeral”. É a páxina de presentación da solución que recolle os conceptos xerais da solución e os principais datos de interese. Ademais o responsable da solución pode decidir incluír:
- Novidades. Novidades públicas relacionadas coa solución.
- Subscripción. Notificacións de cambios que se realicen en noticias ou documentos relacionados coa solución.
- Pestaña “Info. Adicional”. Profunda nos detalles funcionais e tecnolóxicos da solución.
- Pestaña “Área de descargas”. Diferentes contidos públicos descargables organizados por cartafoles.
- Outras pestanas. Os responsables da solución poderán habilitar o uso doutras 2 pestanas públicas para dar máis información, indicadores, etc.
Ademais, cada solución pode ofrecer aos usuarios rexistrados das administracións públicas que accedan pola rede SARA:
- Pestaña “Área de Descargas”. Contidos adicionais aos xa presentes para usuarios anónimos que son específicos para Administracións Públicas.
- Pestaña “Colaboración”. Participación en foros de discusión sobre as solucións.
- Outras pestanas. Os responsables da solución poderán habilitar o uso doutras 2 pestanas para dar máis información, indicadores, acceso a listas de distribución de correo, etc.
En calquera caso unha solución terá un máximo de 5 pestanas activas.
Aquelas solucións que o desexen poderán iniciar un proxecto de desenvolvemento colaborativo habilitado no espazo
- Área de código fonte. Xestión do código do proxecto a través dun repositorio
GIT . Este repositorio é a contorna de traballo e atópase en desenvolvemento e en continua evolución, por tanto pode haber materiais incompletos e software con defectos pendentes de liquidar. O lugar preferente onde fornecer as versións oficiais e estables do proxecto englobando código fonte, documentos de instalación, integración, etc. será a área de Descargas da soluciónCTT asociada. - Gráficos. Consulta de estatísticas acerca de aspectos relacionados co proxecto, como contribucións, visitantes, actualizacións de código, etc.
- Xestión de Incidencias. Pódese xestionar a notificación, evolución e resolución de todas as solicitudes relacionadas con cada proxecto: incidencias do servizo, solicitudes de soporte, solicitudes de mellora, resolución do sistema, etc.
-
Wiki . Creación e xestión da documentación do proxecto de forma colaborativa
Os usuarios do
A contorna
- Visitante anónimo. É aquel usuario que só desexa consultar información xeral de carácter público das solucións do
CTT . Este usuario non necesita identificarse e ten acceso desde Internet e desdered SARA a . - Visitante rexistrado do
PAe . Son aqueles usuarios que teñen un maior interese por participar activamente noPAe : expresando a súa opinión, participando en foros ou/e comunidades, etc. Desde calquera ámbito (público ou privado) pódese contar cun usuario rexistrado noPAe . Disponible desde internet e desdered SARA a . - Visitante rexistrado do
PAe das Administracións Públicas. Son aqueles visitantes rexistrados doPAe que pertencen ás Administracións Públicas. Dita pertenza á Administración será validada polos responsables doPAe . Estes usuarios terán maiores niveis de acceso a funcionalidades e servizos do PAe. Concretamente para o caso doCTT , se ademais acceden pola redeSARA , teñen dispoñibles máis opcións de consulta, participación e descarga (pestanas área de descargas, colaboración e máis) dentro das solucións. - Administrador de solucións. Unha vez cóntase co perfil “visitante rexistrado do
PAe das administracións públicas” no caso concreto doCTT pódese solicitar a creación dunha nova solución converténdose no administrador da mesma. O administrador das solucións é o responsable de xestionar a solución: contidos, usuarios, etc. e só poderá realizar dita administración desde a redeSARA . Unha solución pode contar con varios administradores.
Os usuarios da organización
Para poder ser visitante rexistrado das Administracións Públicas débese traballar nunha administración pública e utilizar unha conta de correo electrónico da entidade. A asignación deste perfil solicítase no rexistro de usuario seleccionando perfil "administración" e é supervisada polos administradores centrais do
Cando un usuario quere atopar unha solución para reutilizar na súa administración debe dirixirse ao directorio de solucións do
- Buscador de solucións . Permite utilizar conxuntamente opcións de procura por palabras crave e por clasificación e características da solución. É dicir, poderíanse buscar por exemplo todas as solucións relacionados con firma (texto=asina) e que sexan servizos horizontais (clasificación técnica=servizos horizontais para
AAPP ). Se o cajetín “texto” déixase baleiro pódese obter unha listaxe de todos os proxectos correspondentes a unha determinada clasificación (a que estea seleccionada).
No Buscador de solucións doCTT incorpórase a opción de procura predictiva que permite anticiparse aos resultados desexados polo usuario. Unha vez introduciu un mínimo de 3 caracteres, ofrécese unha listaxe coas solucións cuxo “nome curto”, “Nombre Abreviado” ou “Nombre Completo“ contén este caracteres.
Ademais, os resultados atopados pódense ordenar en función de 2 criterios:-
Ranking trimestral das solucións máis descargadas o trimestre anterior (primeiro as máis descargadas). - Data da última actualización da solución (primeiro as modificadas hai menos tempo).
-
- Buscador en directorios asociados . Permite realizar procuras de proxectos, con base en palabras crave, en todas os directorios que se atopen asociados/federados co Centro de Transferencia de Tecnoloxía.
- Solucións por ... Facilita o acceso, de forma sinxela e agrupada, ás solucións seguindo diversos criterios. Por exemplo, en Solucións por Área Técnica poderíanse atopar todas as Infraestruturas e Servicios Comunes postas a disposición das outras administracións para impulsar a Administración Electrónica.
- Listado completo de Solucións . Permitirase o acceso a unha listaxe completa de solucións ordenadas alfabeticamente desde o buscador de solucións e desde as seccións “soluciones por …”. A ligazón atópase dispoñible na parte superior da zona central da páxina.
Para ter un usuario activo en calquera das contornas do
Se desexa conseguir o perfil “Visitante rexistrado do
Os responsables do
Para poder contar cunha conta de usuario en simplemente
Cada usuario pode modificar ou actualizar os datos cos que se deu de alta entrando no
Nesta páxina podemos modificar os datos como: contrasinal do usuario, dirección de correo electrónico, etc.
Lembre que é especialmente importante manter sempre actualizados os seus datos de conta de correo, teléfono e organismo para o cal traballa.
Consulte a Guía de publicación e licenciamiento de activos , preparada dentro do ámbito do Esquema Nacional de Interoperabilidade, para coñecer todas as consideracións previas e pasos a realizar antes de proceder a solicitar o alta da solución: condicións de e
Para proceder a realizar o alta da solución na contorna
Cando a solución estea dispoñible notificaráselle ao solicitante para que poida completar e encher o resto de información relacionada coa solución antes de facela pública.
Teña en conta que tanto ao solicitar o alta dunha solución como ao solicitar o alta dun proxecto convértese no administrador do mesmo. Posteriormente, poderá configurar novos administradores de soluciónea e do proxecto.
En colaboración con ofrécese
En primeiro lugar deberase solicitar o alta dunha nova solución reutilizable no
No caso de que a solución xa existise no
Cada solución do
O administrador da solución ou do repositorio é o responsable da xeración dos seus contidos, e da xestión e personalización do comportamento das ferramentas utilizadas, xestión dos colaboradores da súa solución ou repositorio, etc.
É dicir, o
Só accedendo cun usuario con perfil “Visitante rexistrado das
Enlaces relacionados
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8