accesskey _ mod _ content

A Estrada ligak antolatutako concello pilotu izateko prestatu da e-administración proiektu batean.

apirilak 23, 2013

Irailean izango ditu Aldundiak datuen prozesamendurako zentroa dokumentu guztiak publikoak sortu zenetik - udalak espediente elektroniko Proiektatzen ezartzea.

Ligak Antolatutako Concello du A Estrada bat izateko prestatzen ari dira 5 concellos pilotua probintzia proiektuan parte hartzeko, administrazio elektronikoaren Depo-Tic aldundiak sustatutako probintziala Pontevedra finantzabide bat europako funtsak.

Hori dela eta, alkatea eta alkateordeak, josé López Eremu eta Alberto Blanco, hartu zuten parte ostiralean probintziako erakunde bilera batean dituen teknika adostu zela asteazkenean, A Estrada abiarazteko akta guztien digitalizazioa eta udal artxiboko dokumentu publiko bidali langileek.

Lanak egiten hastea aurreikusten 3 hilabete. Gero, defentsaren arloari lotuta dokumentazio hori guztia publikoa udalaren jatorria xix. mendean -euskaltelen plenoko aktak, mugak eta espedienteak arteko mugaketak, unitatean egongo da, baina Datu-prozesaketako Zentroa (DPZ).

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Herritarrak
  • Irtenbide Informatikoak, aplikazioak eta sistemak garatzea