Esdeveniments

Data Spaces Symposium

• Darmstadtium, Frankfurt
  • 12 març 2024 - 14 març 2024

Compartir dades és bo. Un bon intercanvi de dades és la quintaesencia de la revolució digital. Els espais de dades són la clau perquè permeten la sobirania de les dades. Ara necessitem solucions de programari de codi obert i una àmplia adopció en el mercat. Si eres novençà o expert, el Simposi d'Espais de Dades és el lloc indicat per a aprendre, connectar-te i impulsar el futur de l'economia digital.

El Simposi sobre espais de dades es tornarà a reunir en Darmstadtium, regió de Frankfurt, enguany després del seu notable èxit a l'Haia durant l'edició de 2023. Organitzat pel Centre de suport d'espais de dades (DSSC) i l'Aliança empresarial d'espais de dades (DSBA), este simposi és una reunió fonamental per a els qui estan a l'avantguarda de la innovació i l'estratègia de l'espai de dades. Servix com a plataforma per a mostrar els últims casos d'ús llests per al mercat, solucions tecnològiques avançades per a espais de dades existents i emergents, i el treball essencial realitzat pel DSSC en l'elaboració d'un pla fonamental per als espais de dades europees comunes, d'acord amb l'Estratègia Europea de Dades.

El simposi es desenvolupa al llarg de tres dies diferents, cadascun dels quals oferix perspectives úniques i oportunitats interactives.

Programa(Obri en nova finestra)

Registre(Obri en nova finestra)

Web de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)