Esdeveniments

Webinar sobre Digital Decade Futurium Community & Living-in.EU: Digital Decade for Regions and Cities

• Seminari web
  • 16 març 2022
  • 13:00

Tercer webminar de la Digital Decade Futurium Community per aprofundir en l'important paper de les regions, ciutats i comunitats locals en la transformació digital d'Europa.

Creïs en la co-creació d'una Transformació Digital Europea que de beneficis econòmics i socials per a totes les comunitats locals? És vostè el representant d'una ciutat, municipi, organització, empresa de recerca, fundació sense ànim de lucre o simplement un partidari d'una Europa digital inclusiva? Aquest esdeveniment serà una oportunitat per aprendre més sobre el Programa de Polítiques de la Dècada Digital (Obre en nova finestra) i intercanviar idees sobre com involucrar-se en l'assoliment dels objectius digitals d'Europa a nivell local.

El seminari web es dividirà en dues parts:

• Primer, experts de la Comissió Europea repassaran breument el Programa de Polítiques de la Dècada Digital i presentaran les formes en què les parts interessades poden participar per contribuir a la transformació digital d'Europa. Es presentarà una estratègia local del programa Dècada Digital i es mostrarà com es pot mesurar el progrés digital a nivell local.
  • En segon lloc, un grup de representants de ciutats i organitzacions locals intercanviarà les conclusions, experiències i millors pràctiques d'accions locals. Les discussions no solament abordaran formes de desenvolupar una estratègia digital a nivell local, sinó també com implementar i cooperar a nivell local per aconseguir els objectius del programa.

Ambdues parts del seminari web inclouran una sessió de preguntes i respostes. Es convidarà als participants a publicar les seves preguntes directament en el fòrum de discussió "Governant la dècada digital(Obre en nova finestra) ", perquè les converses continuïn fins i tot després del seminari web.

Registre(Obre en nova finestra)

Font original i agenda del seminari(Obre en nova finestra)