- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Admeses totes les EELL en llista d'espera per al servei del Portal de la Transparència en el núvol
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
21 octubre 2015
Ja són més de 1100 les entitats locals adherides i s'obrirà una nova llista d'espera per a aquelles que vulguin incorporar-se a partir de gener de 2016
El servei del Portal de la Transparència en el núvol té com a objectiu la creació del Portal de la Transparència a les Entitats Locals, que se subscriguin al mateix, així com de tota la infraestructura TIC necessària per allotjar-los en les condicions de seguretat, interoperabilitat i accessibilitat requerides per la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Tot això, de manera gratuïta mitjançant l'aprofitament dels recursos comuns que té disponibles l'Adreça de Tecnologies de la Informació i Comunicacions.
Per decisió de la Comissió de Seguiment de l'Acord marc MINHAP-FEMP, amb data 15 d'octubre s'ha tancat la Fase II de la implementació del servei del Portal de la Transparència en el núvol, amb l'admissió de totes les entitats locals que estaven en llista d'espera.
Addicionalment en aquesta Comissió es va aprovar l'obertura d'una nova llista d'espera, en la qual es podran incorporar aquelles entitats locals que segueixin interessades a adherir-se al servei que presta la DTIC al gener de 2016. L'admissió definitiva d'aquests casos serà objecte de deliberació per la Comissió de Seguiment en la seva primera reunió del proper any.
Aquest servei està tenint un important acolliment en l'àmbit local tal com posen de manifest les xifres actuals. Fins al moment, en les 2 fases de sol·licitud obertes, s'han adherit 1157 entitats locals. De les quins 394 estan treballant ja en els entorns de preproducció i 13 han iniciat ja la passada definitiva a producció.
El principal repte al moment actual, és arribar amb informació i formació als gairebé 4000 usuaris que figuren en el Registre de Responsables, tant funcionals com a tècnics. En els propers dies la DTIC té previst inaugurar un aula virtual per emetre sessions formatives en streaming, com a nou servei de formació a usuaris.
Més informació sobre com adherir-se i utilitzar aquest servei en la solució Transparència en el núvol del CTT
- Govern obert, Informes i Estudis
- Infraestructures i serveis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meva Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8