-
Publicada la versión 2.0.6.R1 de la Librería de Intercambio SIR -
Disponible en Producción nueva versión 9.0 de PLATA -
Más del 50% de las universidades públicas se integran en AnotaRCP -
La plataforma Cl@ve, para la identificación y firma electrónica, alcanza los diez millones de usuarios registrados -
API SITNA en la oferta de soluciones de software libre del Centro de Transferencia de Tecnología
- Estás en:
- Inicio >
- Soluciones - CTT >
- Cita previa para atención al ciudadano >
- General
Appointments for citizen attention
-
- Summary:
- Service for managing appointments of citizens via internet, in person and telephone. Consists of a backend which defines the structure of appointments (procedures, working hours, etc.) and manages the appointments (obtaining listings and information about appointments, if appointments are face-to-face or by telephone, etc.) and a frontend on the internet in which the citizen can obtain, consult and invalidate their appointments.
- Target audience:
- General State Administration
- Usage:
- Network service for end-users
- Type of Solution:
- Infrastructure or common service
- Status of the Solution:
- Production
- Organic area :
- State
- Technical area:
- Management of services and systems
- Functional area:
- Government and public sector
- License:
- Other
- Interoperability level:
- Technical
Destacados CTT
-
Publicada la versión 2.0.6.R1 de la Librería de Intercambio SIR -
Disponible en Producción nueva versión 9.0 de PLATA -
Más del 50% de las universidades públicas se integran en AnotaRCP -
La plataforma Cl@ve, para la identificación y firma electrónica, alcanza los diez millones de usuarios registrados -
API SITNA en la oferta de soluciones de software libre del Centro de Transferencia de Tecnología

