Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

PROL@ - Procedementos Administrativos Internos

  • Nomee Abreviado:
    PROL@
    Resumen:
    Plataforma desenvolvida polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo para a solicitude e tramitación telemática a través da intranet do Departamento dos principais procedementos administrativos internos mediante o uso de firma electrónica.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Industria, Comercio e Turismo
    Subsecretaría de Industria, Comercio e Turismo
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    ctt@minetur.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Xestión de recursos humanos
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    .NET
    Sistema Operativo:
    Windows

    Descrición

    Finalidade:

    O impulso da administración electrónica está a levar á implantación da firma electrónica na tramitación dos procedementos internos dos organismos públicos.

    Os obxectivos principais polos que se desenvolveu esta aplicación son:

    • Ofrecer ao empregado público un punto único de acceso para a solicitude telemática de trámites internos, coñecendo en todo momento o estado de tramitación dos mesmos
    • Reducir os tempos de tramitación das devanditas solicitudes, grazas ao uso da firma electrónica e a remisión automática das mesmas a cada un dos intervenientes
    • Facilitar aos centros xestores a recepción das devanditas peticións grazas á súa integración automática, se a tramitación finaliza positivamente, nas aplicacións internas de xestión

    Obxectivo:

    O obxectivo do proxecto é ofrecer ao organismo público a posibilidade de crear un portal de empregado no que este poida realizar a solicitude e consulta dos principais procedementos internos.

    A categorización de procedementos é configurable en función das necesidades de cada organismo. As categorías dispoñibles no despregamento actual da aplicación son:

    • Biblioteca
    • Contratación
    • Convenios
    • Escritos
    • Xestión Económica
    • Oficialía Maior
    • Recursos Humanos
    • Servizo Médico
    • Tecnoloxías da Información

    De entre os máis de 100 formularios dispoñibles, algúns dos máis significativos son:

    • Autorización de desprazamento e liquidación de gastos en Comisión de Servizo
    • Avarías e incidencias de mantemento
    • Acreditacións de aparcadoiro e persoal externo
    • Petición de material non inventariable e/ou consumibles de informática
    • Axudas de acción social
    • Permisos e licenzas (vacacións, asuntos propios, matrimonio, …)
    • Cursos do plan de formación
    • Recoñecementos médicos
    • Atención a usuarios (altas de usuario, incidencias informáticas, equipamento, …)
    • Telefonía (altas/baixas, avarías, …)
    • ...

    Descrición:

     

    PROA é unha plataforma desenvolvida polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo para a solicitude e tramitación telemática a través da intranet do Departamento dos principais procedementos administrativos internos mediante o uso de firma electrónica.

    A tramitación telemática que leva asociado todo procedemento require o uso dun módulo de administración que incorpora funcionalidade para a parametrización e configuración dos formularios de solicitude, os fluxos de firma relacionados e os permisos de tramitación de cada empregado.

    PROA, verdadeiro portal de empregado público, permite:

    • Solicitar calquera dos máis de 100 procedementos internos do Departamento, mediante o enchemento e firma electrónica do formulario correspondente por parte do empregado
    • Consultar o estado de tramitación de todas as solicitudes realizadas, podendo anular aquelas cuxo fluxo de tramitación non finalizase
    • Categorizar os diferentes procedementos en función do seu ámbito, ofrecendo a cada empregado só aqueles formularios que está autorizado a cumprimentar en función das súas circunstancias profesionais e/ou os perfís que teña asignados
    • Acceder a aplicacións cuxa lóxica, debido á súa complexidade, non pode concentrarse nun formulario web. A percepción do usuario neste caso quedará asociada a PROA aínda que se trate de aplicacións diferentes
    • Configurar os fluxos de tramitación de cada un dos formularios dispoñibles mediante a definición dos validadotes e asinantes intervenientes
    • Consultar en todo momentos quen son os intervenientes no seguinte paso de tramitación para cada empregado e cada formulario
    • Recuperar os datos persoais e profesionais de cada empregado a partir da información existente na base de datos de Recursos Humanos, facilitando o enchemento
    • Integrar as peticións coa aplicación de portafirmas electrónico – P@c, para as intervencións de firma e validación que forman parte do fluxo de tramitación específico de cada tipo de solicitude
    • Obter unha versión imprimible con marca de auga que inclúe a información básica dos asinantes e o código seguro de verificación do documento
    • Almacenar toda solicitude no arquivo de constancias electrónicas – ARCE do Departamento, repositorio único de todo documento asinado electronicamente no Ministerio

    Resultados:

     

    Os resultados ofrecidos pola aplicación nos anos que leva despregada no Ministerio de Industria son os seguintes:

    • 71.311 solicitudes en 2008
    • 79.069 solicitudes en 2009
    • 79.556 solicitudes en 2010
    • 86.948 solicitudes en 2011

    Vantaxes:

     

    Algunhas das vantaxes ofrecidas pola plataforma PROL@ son:

    • Integración en liña coa base de datos de Recursos Humanos
    • Definición de grupos de traballos que permiten crear agrupacións funcionalidades por baixo das unidades administrativas básicas (subdireccións xerais)
    • Número ilimitados de fases de tramitación e intervenientes
    • Opcións de menú personalizables por usuario
    • Acceso transparente a formularios e aplicacións
    • Xestión automática de novidades
    • Acceso directo a formularios mediante URL parametrizada
    • Integración en liña e transaccional con aplicacións de xestión
    • Posibilidade de anular solicitudes non finalizadas
    • Versión imprimible con marca de auga que facilita a comprobación visual do documento asinado
    • Servizo de notificacións por e-mail
    • Posibilidade de delegación temporal e permanente
    • Posibilidade de contemplar aceptación ou rexeitamento por silencio administrativo
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable