Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

FIRe - Solución Integral de Firma Electrónica

  • Nomee Abreviado:
    FIRe
    Resumo:
    FIRe é unha solución que simplifica o uso e realización de firmas electrónicas de usuario ao concentrar nun só compoñente todos os requisitos de creación de firmas baseadas tanto en certificados locais como en certificados na nube.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Servizo en rede integrable en aplicacións do cliente
    Contacto:

    Centro de Soporte:

    Centro de Atención a Integradores e Desenvolvedores (CAID):
    Ministerio de Facenda e Función Pública
    Secretaría Xeral de Administració Dixital

    Att. Sistema Cl@ve
    C/ María de Molina, 50 9ª Pta.
    28071 – MADRID.

    Horario de soporte:
    De luns a xoves de 8:30 a 18:30 e venres de 8:30 a 15:00.

    SÓ ACCESIBLE PARA DESENVOLVEDORES DE APLICACIÓNS DAS ADMINISTRACIÓNS PUBLICAS.

    Para comunicar unha incidencia ou solicitude de soporte encha o formulario Web de apertura de solicitudes de soporte técnico en

    https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/CLAVE

    Lista de distribución:

    Os avisos e anuncios de FIRe aos organismos integrados faranse a través das seguintes listas de distribución:

    clienteafirma-novedades@listas-ctt.administracionelectronica.gob.es
    crave-avisos@listas-ctt.administracionelectronica.gob.es

    Nestas listas emitiranse notificacións sobrer:

    - novas versións
    - cambios na plataforma
    - parches
    - problemas/erros relevantes
    - novidades

    A esta lista pódense subscribir integradores e persoal técnico das Administracións Públicas que utilicen FIRe para concentrar as tarefas de firma, tanto se integran o Cliente de firma coma se conéctanse á plataforma de Cl@ve Cl@ve Firma. Para incluír a novos destinatarios na lista de distribución pode utilizar as seguintes ligazóns

    Lista de Cl@ve
    Lista do Cliente(Abre en nova xanela)

     

    Provedor de firma CloudID do FNMT

    O organismo que queira facer uso en FIRe do servizo CloudID do FNMT-RCM deberá porse en contacto directamente co FNMT-RCM. O CAID non dispón de información relativa ao alta e uso deste servizo.

    O correo de contacto para solicitar o alta no servizo CloudID é:

      nube.ceres@fnmt.es

    As institucións que xa teñan algún tipo de acordo co FNMT-RCM poderán utilizar tamén esta conta desde o primeiro momento para acceder ao Soporte Técnico de CloudID.

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA , .NET , PHP

    Descrición

    FIRe é unha solución integral de firma electrónica que permite simplificar todos os requisitos de creación de firmas baseadas tanto en certificados locais como en certificados na nube.

    Grazas a FIRe as aplicacións xa non teñen que xestionar os compoñentes de realización de firmas como a Miniapplet, Autofirma ou Clave Asina e poden centrarse no seu negocio xa que todas as cuestións relativas á firma deleganse en FIRe.

    A solución FIRe está composta por dous compoñentes:

    -      O API FIRe son librarías que se integran nas aplicacións que necesitan servizos de realización de firmas. Estas librarías permiten conectarse ao servidor FIRe e ofrécense nas linguaxes JAVA, PHP e .Net.

    -      O Servidor FIRe é o compoñente central da solución e contén a intelixencia que permite ao usuario a selección do método de firma e a propia realización das firmas, usando tanto certificados en local como certificados na nube. Para a firma en local, o Servidor FIRe inclúe a Miniapplet de @firma e a adaptación a Autofirma. Para a firma na nube, FIRe conéctase ao servizo de Cl@ve Firma proporcionado pola GISS e o DGP.

    Noticias

    19 June 2018

    Publicación de FIRe 2.2 Despregar acordeon

    Publicouse no Portal de Administración Electrónica o Kit de Integración de FIRe 2.2

    https://administracionelectronica.gob.es/ctt/fire/descargas

    Entre as melloras que inclúe esta versión, están a seguintes:

    Compoñente central:

    • Compatibilidade con múltiples provedores de firma.
    • Incorpórase o provedor de firma da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre para firma de funcionarios públicos. Permítese configurar desde as aplicacións cliente a listaxe de provedores que que se desexa mostrar aos usuarios.
    • ....

    Compoñentes ditribuidos:

    • Obtense como parte do resultado das operacións de firma simple e firma de lotes, o nome do provedor utilizado.

    Módulo de administración:

    • Créanse pantallas de xestión de usuarios, altas, baixas, modificación e consulta
    • Créanse pantallas de xestión de certificados, altas, baixas,modificacións e consulta. Con previsualización do certificado, carga do certificado mediante ficheiro e descarga do certificado en arquivo .cer
    • .....

    No ficheiro "whatsnew.txt" incluído no kit detállanse todas as melloras que incorpora a versión.

    Información sobre o novo Provedor de firma CloudID do FNMT

    O organismo que queira facer uso en FIRe do servizo CloudID do FNMT-RCM deberá porse en contacto directamente co FNMT-RCM. O CAID non dispón de información relativa ao alta e uso deste servizo.

    O correo de contacto para solicitar o alta no servizo CloudID é:

      nube.ceres@fnmt.es

    As institucións que xa teñan algún tipo de acordo co FNMT-RCM poderán utilizar tamén esta conta desde o primeiro momento para acceder ao Soporte Técnico de CloudID.

    23 January 2018

    Publícase a versión 2.1.1 do kit de integración de FIRe Despregar acordeon

    Informámoslles de que se publicou a versión 2.1.1 de FIRe que inclúe a novo Miniapplet 1.6. Tamén inclúe algunhas melloras na sincronización entre nodos cando se usan varios servidores no compoñente central.

    No ficheiro whatsnew.txt da área de descargas poden atopar as melloras e corrección de erros que inclúe a versión. Na devandito área de descargas poden descargar tamén o propio software.

    11 October 2017

    Publícase a versión 2.1 do kit de integración de FIRe Despregar acordeon

    Publicouse no Portal de Administración Electrónica a versión 2.1 do kit de integración do Sistema FIRe.

    A nova versión inclúe numerosas melloras e cambios. Entre eles cabe destacar os seguintes para o compoñente central:

    • Inclúese a posibilidade de introducir e configurar un xestor de documentos que lle indique ás operacións de firma e lotes unha orixe de onde tomar e onde gardar os datos en lugar de recibilos directamente.
    • Admítese o uso do formato "NONE" que permite realizar unha firma dixital PKCS#1 sobre os datos indicados.
    • Actualízase a Miniapplet e AutoFirma WebStart ás versións 1.6. e actualízanse os servizos trifásicos cos cambios do Cliente @asina 1.6.
    • Créase un mecanismo para a xestión compartida de sesións a través de disco por varios nodos balanceados (necesario cando se desprega o compoñente central en varios servidores balanceados sen clúster).
    • Mellórase a xestión do borrado de temporais.

    Ademais estendeuse o API dos compoñentes distribuídos Java, .Net e PHP para adaptalos ás melloras introducidas no compoñente central.

    Pode verse o resto de melloras e cambios no ficheiro de cambios do proxecto.

    O kit pode descargarse desde a páxina da solución no PAe en: https://administracionelectronica.gob.es/ctt/fire/descargas

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable