Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Modernització i Descentralització Administrativa amb Implementació de Gestió Documental i Firma Electrònica.

  • Descripció Funcional

    • Gestió basada en documents i expedients electrònics
    • Utilització de la firma electrònica com a mecanisme bàsic d'aprovació
    • Sistema obert, integrable amb aplicacions externes.
    • Dissenyar el model de gestió patrimonial i de control de l'inventari aconseguint la relació entre l'inventari i la comptabilitat, i assegurant la imatge fidel de la realitat patrimonial.
    • Elaborar un manual de normes i procediments que definisca els criteris de gestió per a les diferents tipologies de béns, i establisca els fluxos d'informació entre les diferents unitats involucrades.
    • Càrrega de les dades de Patrimoni per part de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
    • Implantar el model de gestió patrimonial definit utilitzant per a açò una desenvolupament informàtic.

    Descripció Tècnica

    Solució:

    • Ferramenta de disseny: Power Designer
    • Desenvolupe Client/Servidor: Entorn Gràfic Visual Basic
    • Informes i Llistats: Crystal Reports i Microsoft Office 97
    • Accés a força de Dades: 32bit ODBC

    Llenguatge:

    Estàndards:

Punt d'Accés General
Punt d'Accés General