Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema de Soporte á Decisión das Administracións Públicas

  • Nomee Abreviado:
    SSD-AAPP
    Resumen:
    O Sistema de Soporte á Decisión das Administracións Públicas (SSD-AAPP), é unha ferramenta automática, baseada nunha metodoloxía sinxela, cientificamente apoiada, segura e transparente, que axuda ao xestor público na súa toma de decisións.
    Destinatarios:
    Calquera Administración Pública , Empresa , Cidadán
    Organismos Responsables:
    Ministerio de Política Territorial e Función Pública
    Secretaría de Estado de Función Pública
    Secretaría Xeral de Administración Dixital
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Non se presta soporte oficial para o uso e utilización desta aplicación.

    Os interesados poden utilizar a pestana "Colaboración" para expor as súas dúbidas e colaborar na resolución de dúbidas e problemas.

    Tipo de Solución:
    Aplicación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Estatal
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas , Xestión económica e financeira
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Descoñecida
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnica
    Linguaxe de Programación:
    JAVA
    Sistema Operativo:
    Unix , Windows , Linux , MAC , Calquera

    Descrición

    O antigo Consello Superior de Administración Electrónica promovía o uso da ferramenta SSD-AAPP , para axudar aos responsables en Tecnoloxías da Información a valorar alternativas e tomar decisións transparentes, fiables e independentes, no exercicio do seu posto de traballo e en particular cando elaboran os informes técnicos que lle son requiridos polos órganos de contratación para a adxudicación de contratos en materia de TI.

    A primeira versión propagouse na década do noventa no ámbito da Administración Xeral do Estado. Serviu como estándar e referencia, tanto no sector público como no privado e obtivo o respaldo do Tribunal de Contas.

    O proceso de decisión utilizado para obter a mellor solución de entre todas as alternativas presentadas, caracterízase polo uso de métodos de cálculo, baseados na Teoría da Decisión Multicriterio Discreta (DMD), que lle permiten obter unha orde de prelación de ditas alternativas en función duns criterios definidos e as súas características.

    A ferramenta SSD-AAPP (anteriormente SSD-CIABSI), nas súas primeiras versións, desenvolveuse co asesoramento científico do Dr. Sergio Barba-Romeu, catedrático da Universidade de Alcalá de Henares, e mellorouse na súa aplicación coa análise contida no Informe sobre o tratamento dos limiares elaborado por Dª Rosario Romeira, profesora titular no Departamento de Estatística e Econometría da Universidade Carlos III.

    Nos anos 2012 e 2013 xerouse unha nova versión SSD-AAPP versión 4.01

    Actualmente, non se realiza mantemento nin soporte á aplicación aínda que continúa dispoñible para a súa descarga.

     

    Noticias

    27 December 2011

     Publicación da versión 4.01 do SSD-AAPP e posta a disposición do sector privado Despregar acordeon

    A Comisión Permanente do Consello Superior de Administración Electrónica aprobou a publicación da versión 4.01 do Sistema de Soporte á Decisión das Administracións Públicas. Esta nova versión, que está dispoñible no Centro de Transferencia de Tecnoloxía, incorpora funcionalidades de carga e descarga masiva de datos. Tamén mellora o proceso de instalación mediante a detección de instalacións previas, nese caso realiza unha actualización da aplicación, protexendo e mantendo a información almacenada polo usuario.

    Así mesmo, acordouse pór este produto a disposición do sector privado, de forma gratuíta, sendo condición indispensable que as empresas interesadas rexístrense no Portal da Administración Electrónica ( PAe ) e que posteriormente, como usuario rexistrado, soliciten o acceso completo á Comunidade SSD-AAPP que se atopa situada na pestana eColabora do PAe.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable