Debido á evolución da administración electrónica, impulsada pola Lei 11/2007, de acceso electrónico dos cidadáns aos Servizos Públicos (LAECSP en diante), a firma electrónica de documentos para os procedementos administrativos é unha ferramenta esencial para todos os organismos que requiren o uso de documentos con validez contractual coas partes asinantes.
A adaptación á Lei 11/2007 conséguese mediante o uso da plataforma Port@firma para realizar as funcións de firma electrónica dos documentos. O seguinte paso desta adaptación pasa pola extensión desta información de firma sobre as copias impresas para identificar documentos asinados. Esta operación require dun mecanismo que permita ás administracións obter o documento orixinal electrónico para, previo cotejo, constatar a validez destes documentos asinados.
Actualmente este último proceso non está dispoñible en Portafirmas en modalidade federada, o que leva á necesidade de construír un sistema que permita dar cobertura aos aspectos do LAECSP que fan referencia ao uso de xustificantes de firma electrónica. Os obxectivos principais a cumprir polo novo sistema son:
-
Achegar a funcionalidade de Códigos Seguros de Verificación (en diante CSV). O CSV permiten unha correlación entre os documentos asinados e a localización do orixinal electrónico.
- Xerar informes de firma que introduzan no pé de páxina os datos de localización e compoñente web de validación asociado como parte da información da firma incrustada no informe
- Dispor do compoñente de consulta de documentos asinados mediante o CSV nun compoñente parte da web de CHG para cumprir cos requisitos da Lei 11/2007