"/>

Eap - Adierazten Du, baliozkotzeko plataforma profesionalen gaikuntza, jartzen da martxan
accesskey _ mod _ content

Adierazten du, baliozkotzeko plataforma profesionalen gaikuntza, jartzen da martxan

28 martxoa 2016

Ahaldunen Erregistroan (REA), gaitutako funtzionarioen Erregistro (RFH), Espainiako Gizarte-Graduatuen elkargo ofizialen kontseilu nagusia eta espainiako administrazio kudeatzaileen elkargoen kontseilu nagusiaren eta Adierazten da:

Adierazten du aukera ematen duen zerbitzua da, bat izan erkide gaikuntza baliozkotzea eta ordezkaritza-talde lotutako lanbide-nortasuna pertsona fisiko edo juridikoak. gaikuntza eta aukera ematen du Ordezkaritza hori administrazio-prozedura baten izapidetzean herritarraren izenean.

Adierazten du aukera ematen du:

• Egiaztatu jabetzakoa den ala ez. ordezkari bat kolektibo profesional edo lista, eta itsatsita badago hitzarmen jakin bat aktibatzeko, ezinbestekoa da pertsona horri.
  • Egiaztatu diren administrazio-izapideak-mota egin dezakezu beste ordezkari bat.
  • Egoera (Aktiboa, inaktiboan, Denborazko...) duen pertsona baten kolektibo jakin bati dagokio.
  • Pertsona bat egiaztatu jabetzakoa den ala ez. subcolectivo kolektibo profesional bat barruan.

Informazioa ematen da web zerbitzu baten bidez irudikatzen ordezkaritza. Web zerbitzu hau, eta, aukeran, kolektibo eta hitzarmenak, zerrenda bat jaso du IFZ itzultzen dituen eta buruzko informazioa.

Gaur egun lau kolektibo Irudikatzen atxikitako erregistroa: Ahaldunak ( AREA ), gaitutako funtzionarioen Erregistro ( RFH ), Espainiako Gizarte-Graduatuen elkargo ofizialen kontseilu nagusia eta espainiako administrazio kudeatzaileen elkargoen kontseilu nagusia.

Bezeroek Adierazten kontsumitzaileen balioztatu ahal izango du ordezkaritza-talde lotutako lanbide-gaikuntza deitzen zaien pertsona fisiko edo juridikoak.

Buruzko informazio gehiago IRUDIKATZEN irtenbidea CTT batean.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak

0 Oharrak