accesskey _ mod _ content

Sare bat da herritarrei arreta eta informazioa (hiru administrazio publikoko maila eta barne hartzen du Web ataria sarbide-puntu Orokorra (administracion.gob.es), telefonoak 060, sare sozialak, bulegoetan eta aplikazio mugikorrei aurrez aurreko arretan.

La vocación de esta red es consolidarse como punto de referencia en la relación de la ciudadanía con la Administración pública y facilitar el acceso a la información, sus procedimientos y trámites.

Es una red horizontal, al integrar a la Administración General del Estado (AGE), la administración autonómica y la administración local; es multicanal al ser accesible a través de oficinas presenciales, aplicaciones móviles, redes sociales, del teléfono 060 y del Punto de Acceso General, que incluye un arreta-postontzia (Ireki leiho berrian) zerbitzu bat eta klik egitea webchat (Ireki leiho berrian) linean eskaintzen da; eta maila anitzeko erregistro-zerbitzuak, informazio, orientazio eta laguntzarako, eta, gainera, kasu askotan, izapideak hasi.

A través de sus diferentes canales se ofrecen los siguientes servicios de atención al ciudadano:

  • Herritarrei arreta emateko zerbitzuak informazioa ematen dute Integratutako Bulegoen eta herri-administrazio guztietan. Zerrenda-sarean dauden Autonomia-Erkidego honetan lotura (Ireki leiho berrian) .
    Era berean, esteka honetan ageri dira Toki-erakunde bulego integratua (Ireki leiho berrian) .
  • Tresna mugikorrentzako aplikazioak: App Enplegu Publikoa, bai eta App Laguntzak -ios (iPhone) Android gisa.
  • Gizarte-sareak: Twitter @060gobes; Facebook: @060PAG eta   Youtube (Ireki leiho berrian)
  • 060: Telefono-zenbakia telefono-plangintza. administrazio-izaerakoak Da Bidez Ematen dira hainbat izapideak eta gestioak, zerikusia duen informazioan espezializatutako enplegu publikoa, bekak, laguntzak eta diru-laguntzak edo kokapena telefonoak eta helbideak administrazio guztien públicas.también arreta eta izapidetze-zerbitzuak eskaintzen ditu, alor espezifiko batzuetan trafikoa bezala, atzerritartasuna … buruz informazio gehiago lortzeko, ikus daiteke. tel. 060 baita arreta-ordutegia honako hau lotura (Ireki leiho berrian) .
  • Web ataria sarbide-puntu orokorra: sarbide-puntu Orokorra ataria (Ireki leiho berrian) sarbide-puntu bakarra da herritarrei informazio izaera horizontaleko edo hari lotutako edo haren mendeko ministerio-sailak eta erakunde publikoak, eta baita enplegu publikoa, laguntzak, diru-laguntzak eta arautegia herritarrentzat interesgarriak, europako administrazio-administrazio guztien eta nazioarteko erakunde batzuek Ematen web guneetarako sarbidearen ofizialak. ministerio-sailek, erakunde autonomoak, autonomia-erkidegoak, toki-erakundeak, bai eta haien egoitza elektronikoak .

Gainera,, bai eta enpresa, herritarrei eskaintzen prozedurak herri administrazioen eta zerbitzu elektronikoak arabera sailkatuta, baita gai funtzionamenduari buruzko informazioa eta administrazio publikoen antolaketa eta estatua.

Atari horretan, horiek ere zerbitzu bat dauka arreta pertsonalizatua: arreta-postontzia (Ireki leiho berrian) zerbitzu bat eta klik egitea webchat (Ireki leiho berrian) en línea.

Web ataria eremu bat dago, murriztua du, eta, aldez aurretik erabiltzaileen kautotzea dei Herritarraren Karpeta (Ireki leiho berrian) izan ere, ordutik, herritarrek zure datuetara sartzeko, egoera bere jakinarazpen administratiboak espediente administratiboak, etab.

Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.

Erlazionatutako estekak Erlazionatutako estekak

Azpimarratzekoa