- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El servei ACCEDEIXI en el NÚVOL, premi @asLAN en la categoria de Serveis Digitals Compartits
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
17 març 2020
ACCEDEIXI en el Núvol és una solució multi-organisme que permet, en un termini breu de temps i amb un esforç reduït, disposar d'una seu electrònica pròpia acompanyada d'una aplicació per a la tramitació dels expedients administratius, que funcionen de forma integrada.
El servei
En aquesta edició dels Premis
Altres ministeris i administracions, disposant ja d'una seu electrònica prèvia, s'han decantat així mateix per
En evolució contínua,
Premis
El Congrés&EXPO
Més informació en la solució
- Centre de Transferència de Tecnologia
- Serveis electrònics
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8