accesskey_mod_content

Modificació en els procediments d'alta d'usuaris en cl@ve

30 abril 2020

S'habilita el canvi de telèfon associat a un usuari mitjançant un procediment específic amb videoconferència.

Cl@ve és un sistema orientat a unificar i simplificar l'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. El seu objectiu principal és que el ciutadà pugui identificar-se davant l'Administració mitjançant claus concertades (usuari més contrasenya), sense haver de recordar claus diferents per accedir als diferents serveis. Cl@ve complementa els actuals sistemes d'accés mitjançant DNI-i i certificat electrònic,mitjançant claus concertades, i ofereix diferents nivells de seguretat quant a la qualitat d'identificació, depenent del tipus de registre que es realitzi.

En aquest context l'AEAT AEAT(Obre en nova finestra) ha incorporat un nou tràmit en la gestió de les credencials de Cl@ve, pel qual és possible modificar el número de telèfon associat a l'usuari aportant vídeo i informació relacionada. Està accessible aquí(Obre en nova finestra) .

D'altra banda, continua plenament operativa l'opció de registre en Cl@ve per Internet, quan no es disposi de certificat electrònic, sol·licitant la carta d'invitació, que serà enviada per correu postal al domicili fiscal de l'interessat, i completant el registre amb Codi Segur/Segur de Verificació (CSV) que consta en la carta. Aquest mètode de registre aportarà un nivell de seguretat Bàsic.

Més informació en la solució Cl@ve del CTT.

  • Identitat i Signatura electrònica
  • Ciutadà
Punt d'Accés General
 
Punt d'Accés General