Modificació en els procediments d'alta d'usuaris en cl@ve
30 abril 2020
S'habilita el canvi de telèfon associat a un usuari mitjançant un procediment específic amb videoconferència.
Cl@ve és un sistema orientat a unificar i simplificar l'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. El seu objectiu principal és que el ciutadà pugui identificar-se davant l'Administració mitjançant claus concertades (usuari més contrasenya), sense haver de recordar claus diferents per accedir als diferents serveis. Cl@ve complementa els actuals sistemes d'accés mitjançant DNI-i i certificat electrònic,mitjançant claus concertades, i ofereix diferents nivells de seguretat quant a la qualitat d'identificació, depenent del tipus de registre que es realitzi.
En aquest context l'AEAT AEAT ha incorporat un nou tràmit en la gestió de les credencials de Cl@ve, pel qual és possible modificar el número de telèfon associat a l'usuari aportant vídeo i informació relacionada. Està accessible aquí
.
D'altra banda, continua plenament operativa l'opció de registre en Cl@ve per Internet, quan no es disposi de certificat electrònic, sol·licitant la carta d'invitació, que serà enviada per correu postal al domicili fiscal de l'interessat, i completant el registre amb Codi Segur/Segur de Verificació (CSV) que consta en la carta. Aquest mètode de registre aportarà un nivell de seguretat Bàsic.
Més informació en la solució Cl@ve del CTT.
- Identitat i Signatura electrònica
- Ciutadà
Destacats CTT

