" /> PAe - CSV Broker/CSV Storage: Publicades llibreries client Java per simplificar les integracions

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

12 juliol 2018

Disponible per a la seva descàrrega des de l'apartat de "Documentació per a integradors", una sèrie de llibreries client, amb l'objecte de facilitar a totes les aplicacions desenvolupades en Java, la seva integració amb CSV Broker i CSV Storage

InSide és un sistema per a la gestió de documents i expedients electrònics que compleix els requisits perquè tots dos puguin emmagatzemar-se i/o obtenir-se segons l'ENI, esquema que estableix les normes bàsiques per a l'intercanvi i emmagatzematge de documents i expedients electrònics. Suposa la gestió documental íntegrament electrònica dels documents de la gestió viva de l'expedient, com a pas previ a l'arxivat definitiu de la documentació en un format interoperable i durador.

En concret, poden descarregar-se les següents llibreries:

• Client Java per a consumidors de CSV Storage i el seu manual d'ocupació.
  • Client Java per a consumidors de CSV Broker i el seu manual d'ocupació.
  • Client Java per a productors de CSV Broker i el seu manual d'ocupació.

La descàrrega està disponible en la pestanya “ Àrea descarregues ”, secció de “ Documentació per a integradors ” i en els apartats “Integració CSV Storage” i “Integració CSV Broker”.

Més informació en Solució InSide del CTT

• Infraestructures i serveis comuns