accesskey_mod_content

L'Ajuntament de Gijón envia els seus primers expedients electrònics a Justícia

28 agost 2018

logo inside

S'ha utilitzat la funcionalitat proporcionada per InSide, que permet l'enviament d'expedients electrònics administratius, des de l'Administració Pública cap a l'Administració de Justícia.

L'Ajuntament de Gijón, en col·laboració amb el Principat d'Astúries, i a través de la plataforma Inside de la Secretaria General d'Administració Digital, ha aconseguit enviar expedients en format electrònic a l'Administració de Justícia.

A més de l'enviament de l'expedient electrònic i la seva recepció pel Jutjat del Contenciós-Administratiu de Gijón, s'ha aconseguit que aquest expedient es carregui automàticament en Minerva, aplicació utilitzada per a la gestió dels expedients judicials electrònics.

Aquesta fita suposa un gran avanç en la transformació digital de les Administracions Públiques, reduint costos de gestió dels expedients, així com, agilitant els terminis de remissió.

Més informació en solució INSIDE del CTT.

• Cooperació interadministrativa
Punt d'Accés General