O servizo de Rexistro GEISER superou os 700.000 asentos rexistrais intercambiados con outras administracións a través de SIR

• Opinar
  • Escoitar

23 febreiro 2016

Cunha media de case 10.000 asentos semanais desde a súa entrada en produción en 2014, GEISER consolídase como a aplicación de rexistro integrada en SIR cunha maior taxa de crecemento na plataforma do Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR).

A día de hoxe GEISER é o servizo de rexistro de referencia para a Administración do Estado, despois de que fose designada como Servizo Compartido de Rexistro.(Abre en nova xanela)

GEISER alcanza os 2.800.000 euros de aforro grazas á supresión do papel no intercambio de asentos rexistrais entre administracións a través do Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR). A taxa media de dixitalización de asentos rexistrais realizados con GEISER en SIR é do 86% e espérase que siga mellorando.
Ademais dos envíos a través da plataforma SIR en GEISER prodúcense intercambios internos entre as súas oficinas de rexistro nos que tamén se suprime o envío do papel dos asentos rexistrais.
Ademais dos aforros económicos o intercambio electrónico de asentos rexistrais supón unha maior eficacia na xestión. Ao realizarse os intercambios electronicamente, a recepción en destino prodúcese poucos minutos despois do seu envío en orixe. O aforro estimado na tramitación electrónica dun asento tipo é duns 4 euros se vai dixitalizada a documentación adxunta.

Os principais usuarios da aplicación GEISER son as Delegacións e Subdelegacións do Goberno, a Subsecretaría do MINHAP e a Secretaria de Estado de Administración Pública. Outros usuarios destacados son o Ministerio de Emprego e Seguridade Social, a Dirección Xeral de Tráfico, o Instituto Nacional de Administración Pública, o Boletín Oficial do Estado, o Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, a Axencia de Avaliación e Calidade dos Servizos, o Consello de Transparencia e Bo Goberno, O Parque móbil do Estado, o Instituto Español de Oceanografía, o Laboratorio Subterráneo de Canfranc, a Universidade de Zaragoza e proximamente os Ministerios de: Industria, Enerxía e Turismo;  Asuntos Exteriores e Cooperación; Xustiza, e o Servizo Público de Emprego Estatal, a Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado e o Centro de Investigacións Enerxéticas, Ambiental e Tecnolóxicas.

Outras aplicacións de rexistro integradas na plataforma SIR, comúns como ORVE ou certificadas, completan o panorama do intercambio dixitalizado de asentos rexistrais con máis de 1.500.000 asentos rexistrais intercambiados por SIR, o que se traduce en máis de 5 millóns de euros de aforros.

Máis información sobre a solución GEISER no CTT.

• Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns