La IGAE s'integra plenament en el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) per a l'intercanvi registral entre administracions

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

12 abril 2016

La Intervenció General de l'Estat ha començat a enviar seients registrals electrònics a altres administracions. Progressivament s'aniran incorporant les seves oficines de Registre i d'altres organismes als quals presta servei com la Direcció general de Costos de Personal i les Delegacions d'Economia i Hisenda.

Gràcies a la seva plena integració en la plataforma SIR, la IGAE enviarà els seus seients registrals amb destinació a altres administracions integrades en SIR en suport electrònic. Gràcies a això es millorarà l'eficàcia en les tramitacions associades als seients registrals per la reducció del temps dels enviaments.

La reducció de paper en els enviaments és com a mínim del 80%, la qual cosa implica una important reducció de costos.

Més informació sobre la solució SIR en CTT.

Els organismes de l'Administració de l'Estat poden integrar-se en SIR mitjançant l'aplicació comuna de registre GEISER .

• Interoperabilitat
  • Infraestructures i serveis comuns