Acceda - Colaboración entre Administracións

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

04 novembro 2010

Se acaba de introducir en la Forja del CTT la aplicación Acceda desarrollada por el Ministerio de Política Territorial y Administración Pública para la gestión de su sede y de procedimientos electrónicos y que constituye un modelo de colaboración entre Administraciones Públicas para el desarrollo de software.

A aplicación, desenvolvida en PHP, utiliza produtos de fontes abertas (linux, apache e mysql) para a prestación do servizo. Esta especial configuración permitiu que este software, desenvolvido inicialmente para o caso particular do Ministerio de Política Territorial e Administración Pública, poida ser utilizado por outras Administracións Públicas cun custo de implantación moito máis pequeno que outras solucións.
De feito, nestes momentos xa se atopan en produción e en pre-explotación varias instalacións de sedes electrónicas utilizando a aplicación ACCEDA. Pode obter máis información respecto diso nas páxinas do proxecto: http://administracionelectronica.gob.es/ctt/acceda
Ademais, outro punto especialmente destacable e novo no ámbito das Administracións Públicas, é que varias das institucións involucradas han decidido colaborar na evolución futura da aplicación. Deste xeito, desde o Ministerio de Asuntos Exteriores e Cooperación e desde a Dirección Xeral para o Impulso da Administración Electrónica están a desenvolverse algunhas funcionalidades adicionais que se incorporarán á aplicación ACCEDA de modo que todas as institucións poidan beneficiarse destas melloras.
Animámosvos a emprender este tipo de iniciativas noutras Administracións Públicas, especialmente agora que as limitacións orzamentarias están a condicionar a posta en produción de novos servizos. Como apoio para levalas a cabo, desde o Centro de Transferencia de Tecnoloxía, ofrecémosvos as funcionalidades de forxa de desenvolvemento colaborativo que están á vosa enteira disposición para aquelas administracións interesadas.

0 Comentarios

Non hai comentarios