>/"

Metadatuen eskema (PAe) Komunak Onartzea (eEMC) erabiltzeko gomendio guztiak bezala.
content _ mod _ accesskey

Metadatuen eskema Bateratuak onartu zuten (eEMC) erabiltzeko gomendio guztiak bezala.

apirilaren 22ko 2019

Inside logoa

Lanen ondorioz (Dokumentu batzuk, bai eta datorren urteko Batzorde Sektorialak eta artxibo elektronikoa CDTIC Espedientea onartu da, berak erabiltzeko gomendioa metadatuen eskema Herri-administrazio guztiek.

InSide es un sistema para la gestión de documentos y expedientes electrónicos que cumple los requisitos para que ambos puedan almacenarse y/o obtenerse según el ENI, esquema que establece las normas básicas para el intercambio y almacenamiento de documentos y expedientes electrónicos.

El Esquema de Metadatos Comunes (eEMC) modela algunas entidades comunes a todos los procedimientos de tramitación como son el Interesado, tanto persona física como jurídica, Representante, Trámite, Procedimiento, Información Documental de contexto y Organismo público:

• Interesduna: interesatuak buruzko informazioa eta harremanetarako datuak, identifikatzeko, edo bide berri eman.
  • Izapidea : información descriptiva de un trámite como sector, datos de la unidad tramitadora, datos del funcionario resolutor, etc.
  • Prozedura: información descriptiva de un procedimiento administrativo como destinatarios, efectos del silencio administrativo, normativa que lo respalda, etc.
  • Informazio dokumentala: testuinguruko informazioa deskribatzen dituen dokumentu bat izapideak egiteko aplikazioa, erreferentziako espedientea dela (irudian, datuak, etab.
  • Erakunde publikoak: unitate organiko bati buruzko informazioa.

Eskema buruz informazio gehiago nahi izanez gero, sar al Deskargen Área egitea CTT (InSide irtenbidea lantaldea atalean, dokumentuak, espedienteak eta artxibo elektronikoa.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak