> / "

Metadatuen eskema (PAe) Komunak Onartzea (eEMC) erabiltzeko gomendio guztiak bezala.
content _ mod _ accesskey

Metadatuen eskema Bateratuak onartu zuten (eEMC) erabiltzeko gomendio guztiak bezala.

apirilaren 22ko 2019

Inside logoa

Lanen ondorioz (Dokumentu batzuk, bai eta datorren urteko Batzorde Sektorialak eta artxibo elektronikoa CDTIC Espedientea onartu da, berak erabiltzeko gomendioa metadatuen eskema Herri-administrazio guztiek.

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko sistema bat da eta InSide espedienteak bi baldintzak betetzen dituzten eta / edo izan dadin almacenarse obtenerse ENI arabera, oinarrizko arauak ezartzen duen eskema espediente elektronikoak eta dokumentuak trukatzeko eta gordetzeko.

El Esquema de Metadatos Comunes (eEMC) modela algunas entidades comunes a todos los procedimientos de tramitación como son el Interesado, tanto persona física como jurídica, Representante, Trámite, Procedimiento, Información Documental de contexto y Organismo público:

• Interesduna: interesatuak buruzko informazioa eta harremanetarako datuak, identifikatzeko, edo bide berri eman.
  • Izapidea : información descriptiva de un trámite como sector, datos de la unidad tramitadora, datos del funcionario resolutor, etc.
  • Prozedura: información descriptiva de un procedimiento administrativo como destinatarios, efectos del silencio administrativo, normativa que lo respalda, etc.
  • Informazio dokumentala: información contextual de un documento que describe la aplicación tramitadora de referencia, datos del expediente al que pertenece, etc.
  • Erakunde publikoak: unitate organiko bati buruzko informazioa.

Eskema buruz informazio gehiago nahi izanez gero, sar al Deskargen Área egitea CTT (InSide irtenbidea lantaldea atalean, dokumentuak, espedienteak eta artxibo elektronikoa.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak
Sarbide Nagusia