"/>

Eap - administrazioa Digitala: zerbitzu publiko berritzaileen herritar eta enpresek, Zeinak
accesskey _ mod _ content

Administrazio digitala, zeinak herritar eta enpresek zerbitzu publiko berritzaileen:

  • Entzun
  • Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

07 martxoa 2022

Pack-a du Emaitzak aurkezten dira, europako funtsen bidez finantzatutako proiektuak CORDIS hamabost aitzindariak irtenbide berritzaileak eta prozesu digitalei martxan jartzeko zerbitzu publikoak europako el mundo digital.

Alde egin duten tresna digitalak administrazio publikoen modernizazio prozesuan izan daitezkeen batzuk administrazio-prozesuak eraginkorrak eta arreta irakaslean jartzen zuten erabiltzaileak , zerbitzuen kalitatea hobetzea, eta sektore publikoaren eraginkortasuna areagotzea. zerbitzu ikerketaren eta garapenaren gaineko europako batzordeko (CORDIS), europako batasuneko, europako funtsen bidez finantzatutako proiektu eguneratua du Results Pack hamabost (aurreko edizioan bost dira dagoeneko horietako hamar azaltzen dio eta berriak), aitzindariak izan dira irtenbide berritzaileak eta prozesu digitalei martxan jartzeko zerbitzu publikoak europako el mundo digital.

Du Administrazio elektronikoari buruzko ekintza-plana ebko 2016-2020 (Ireki leiho berrian) eta Ministroen Deklarazioa buruz 2017ko Tallin hiritik etorri zen administrazio elektronikoa (Ireki leiho berrian) garapenaren ikuspegi berezia eskainiko zerbitzu publiko modernoak: digitalak, mugaz haraindiko eta elkarreragingarriak irekiak eta gardenak; eta irisgarriak eta inklusiboak;; behar-beharrezkoa da; erabiltzaileek behin bakarrik, informazioa emateko. Hala ere, gaur egungo erronka hori lortzeko beharrezko ikuspegi-aldaketa sartzen ikuspegia direnean prozesuak ordeztu paperezko elkarrekintza hobeto ulertzen, abantailak eta desabantailak digitalizazio-estrategiak onurak hiritarren partaidetzarako diseinua eta zerbitzu publikoak eskaintzea dela eta.

Erabiltzaileei buruz, izan ere, Tallin Aitorpena, herritarrek eta enpresek gero eta garrantzitsuagoa onena eta pertsonalizatuena ematea espero dute, herri zerbitzuak karga murriztea, gardentasuna eta herritarren partaidetza sustatzea. Beharrezkoa da zerbitzu publikoen datuak hornitzaileari partekatzea, eta administrazio publikoen arteko erabat errespetatuz datu pertsonalak babesteko arauak. Kontzeptu hori-printzipio » eta « behin bakarrik funtsezko printzipioetako bat da. Administrazio elektronikoari buruzko ekintza-plana.

Estrategia du Merkatu Bakarra Digitala (Ireki leiho berrian) sartu ebko ekintza-plana, administrazio elektronikoari buruzko merkatu-funtzionamenduaren araberakoa da oztopoak ezabatzeko Bakarra digitalak.

Eraldaketa eta ekintza-plana » « ikuspegi neurriak

Helburuetako batzuk dira, europako funtsen bidez finantzatutako proiektuen irtenbide berritzaileak emateko administrazio elektronikoa eta ekintza planean jasota dauden printzipioak administrazio elektronikoari buruzko aitorpena eta Tallin hiritik etorri zen.

Urbanizazioa adimenduna eta sentsore, gailu mugikorrak, konektibitatea eta hodei batean zerbitzuak sustatu dute gobernantza aukera ematen duena pertsona zerbitzu berritzailea sartzen noiz eta nola ahalik eta probetxu handiena atera behar dute. orain: tresna digitalak, herritarrek benetako bihur daitezke, beste herri-administrazio batzuekin lankidetzan, bazkide eta cocrear dizkieten zerbitzuen hitzartzen dutenean.

Testuinguru horretan, herri-administrazioek erakusleihoak esperimentazioan interesgarriak dira europako teknologia berriak kontuan hartuta, segurtasuna eta pribatutasuna kezka Etikoak.

Tresna berriez, metodo berriak

Honetan aurkezten diren proiektu guztiak Results Pack eguneratua administrazio elektronikoa. Hauek sartzen dira paketean herritarrei hurbiltzeko lan egiten dira jatorrizko hamar artikulu argitaratu 2019 eta bost gai, proiektu erabat berria 2020rako Hiru artikulu. gainera, hamar ere berrikusi dira, jatorrizko sartzeko, jatorrizko argitalpenaren albisteak interesgarriak.

Proiektua smarticipate (Ireki leiho berrian) erronka lantzen inplikatzea, berriz, herritarrek erabakiak hartzen WeGovNow (Ireki leiho berrian) eta ENLARGE (Ireki leiho berrian) ekoizteko eta emateko zerbitzu publikoak bateratuak sustatzen herri mailan.

CITADEL (Ireki leiho berrian) herri administrazioen beharrak ditu ardatz ezagutzeko zergatik erabiltzen ez diren herritarrak. Bien bitartean, zerbitzu publiko digitalak TOOP, (Ireki leiho berrian) proba laguntzeko irtenbide ezartzeko » printzipioa behin bakarrik » garapenaren bidez konektatzeko federatua erregistroak erregistro nazionalen bat arkitektura teknikoa, eb mailan, berriz, helburua SCOOP4C (Ireki leiho berrian) administrazio-prozedurak soiltzea da herritarrentzat.

Azkenik, RECAP (Ireki leiho berrian) hala administrazioei nola, laguntza teknikoak, nekazari-era atxiki daitezen eta nekazaritza-politika erkidea eta OpenGovIntelligence (Ireki leiho berrian) erabilera proban jartzen dira datu estatistikoak irekiak eta parte-hartze aktiboa lotuta gizarteak eta enpresek duten datuak trukatzeko.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

  • Zerbitzu elektronikoak
  • Irtenbide Informatikoak, aplikazioak eta sistemak garatzea