- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
La Plataforma d'Intermediació de Dades guanyadora dels premis de l'ONU (UNPSA 2014)
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
28 maig 2014
L'ONU té establert anualment el “Programa de Premis al Servei Públic de Nacions Unides (UNPSA)” en el quin la Plataforma d'Intermediació ha estat guanyadora en la categoria de: “Millorant la prestació dels serveis públics”.
El Premi al Servei Públic de les Nacions Unides és el reconeixement internacional més prestigiós a l'excel·lència en el sector públic.
L'objectiu general del Premi és recompensar les contribucions creatives de les institucions del servei públic a millorar l'eficiència i sensibilitat de l'administració pública dels països de tot el món. A través d'un concurs anual, el Premi de les Nacions Unides intenta promoure el rol, professionalisme i visibilitat del servei públic, el programa té com a objectiu descobrir noves innovacions en la governança, motivar als funcionaris públics per promoure la innovació, elevar la imatge del servei públic, millorar la confiança al govern i recopilar i compartir pràctiques reeixides per a la seva possible rèplica dins entre els països.
La plataforma d'Intermediació de dades es va presentar a la categoria, “Millorant la prestació dels serveis públics”, en la qual ha resultat guanyadora. La plataforma d'Intermediació de dades va permetre durant el passat 2013 que no es presentessin 30 milions de documents per part dels ciutadans, amb un estalvi benvolgut de 152 milions d'Euros, a través dels seus més de 34 serveis de verificació i consulta de dades.
- Interoperabilitat i Normalització
- Cooperació interadministrativa
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8