accesskey _ mod _ content

La Comunidad de Madrid aplikazio Agente SC - irtenbide - sistementzako elkarreragingarritasun-udalak.

2014ko martxoak 26

Tresna berri honek aukera emango zaie udalei zuzeneko baino gehiagotarako sarbidea administrazio zerbitzuei. Horrez gain, lehendik dauden beste proiektu GEMA edo proiektua eraikitzeko MUNICIP@ atarien birtualak eta kudeatzaile telematikoak.

Justizia sailburuordeak eta administrazio publikoen la Comunidad de Madrid, Elena González-moñux, "AE: irtenbidea aspaldiko Agente buru elkarreragingarritasun-’ udalak antolatutako madrileko merkataritza ganbera.

Jardunaldiaren helburua tresna berri hau ezagutzera ematea izan da; horri esker, eskualdeko udalek, url horietara zuzenean sartzeko eta homogeneoa hainbat administrazio publikoen zerbitzuei. aplikazio bat Da, eta izapideak asko errazten du, eta onura handiak eta abantailak eta kostuak aurrezten dira udal direnentzat eta herritarrentzat.

Tresna berri hau batzuekin elkartuko da, madrilgo erkidegoko garatutako zuzendaritzaren bitartez, udalerriei Tokiko administrazioarekin lankidetzan aritzea, kudeaketa-aplikazioen kontabilitate-arloan, aurrekontu-kudeaketa, zerga-bilketaren kudeaketa, administrazio-espedienteak, erregistroa, kartografia eta gertatzen den bezala, PROIEKTUA edo proiektuak fitxategia GEMA eraikitzeko MUNICIP@ atarien birtualak eta kudeatzaile telematikoak.

GEMA dago instalatuta proiektua udalerri guztietan izan ezik, eta 64 madril hiriburuko eskualde, haien menpeko toki-erakundeak. Da aurrekontu-kudeaketa, bilketa errazteko aplikazioak, kontabilitatearen, espediente administratiboak, erregistroa, kartografia eta artxiboa. Halaber, behar diren euskarriak ematen, posta-kontu, ordenagailu eta inprimagailu, bai eta prestakuntza-ekintza eta tutoretzak hartzeko beharrezkoak diren Optimoa erabilera.

Proiektuari dagokionez, eraikuntza burutu ahal izan dira MUNICIP@ atarien birtualak eta telematikoki kudeatzeko prozedurak 104 20.000 biztanletik beherako udalerriak.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Beste erreferentzia prentsan (Ireki leiho berrian)

• Herritarrak
  • Administrazioen arteko lankidetza