accesskey _ mod _ content

• Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

XIV. Jardunaldi STIC CCN-CERT

• Kinépolis (irudiaren hiria) C/Edgar Neville, z/g. Pozuelo de alarcón (Madril)
  • azaroak 30 2020 - 04 abendua 2020
  • 09:00

Du CCN-CERT, ikastetxetik Criptológico Nazionala (CCN) antolatu du, hamalaugarren urtez jarraian ziber-segurtasunaren jardunaldietara, “ erronka berriak, konpromisoa ”

Du Criptológico zentro Nazionala (Ireki leiho berrian) (CCN) atxikitako erakunde, inteligentzia zentro nazionaleko (CNI) ditu, besteak beste ,-funtzioa hobetzen laguntzea, eta nazio mailako erantzuna espainiako ziber-alerta coopere erantzutea, eta, azkar eta eraginkorrari egin dira eta ciberamenazas aktibatzen ditu.

Jardunaldien edizio honetarako, aurreikusi da, aldiz, hamalaugarren sortutako egoera zein den, eajren krisiagatik. Aurrean formatua COVID-19 XIV. jardunaldi STIC CCN-CERT egokituta egongo dira gure herriak zer egoeratan dagoen une horietan, segurtasun-neurriak hartuz eta txukuntasun arrazoiak kontuan izanik, osasun-agintariek.

Hala, ekitaldia, eta aurten leloa ondokoa da: “ Erronka berriak, konpromisoa ” egongo da, 30-ek emanda azaroaren 25etatik abenduaren 4ra, Madril (Kinépolis -Ciudad de la Imagen-) horietako batean, bi egoera posible:

• Egoera : ateak itxita, streaming bidez emanaldia dago txosten guztietako agintari, hizlariak eta in situ presentzia eta antolaketa.
  • B Egoera aurrez aurreko: edukiera,% 30 murriztu, networking-a eta babesleen standak gaitasuna gain, streaming emanaldia.

Aukera horietako edozeinetan, jardunaldiak, berriro bildu komunitate osoa babestu ahal izateko, esku hartzen duen, eta, gainera, laguntza, besteak beste, espainiako ziberespazioko INCIBE Aginte ziberespazioko eta polizia-eskola nazionalean, Multzoa.

Proposamenak jasotzeko epea irekita dago

CCN-CERT du dagoeneko egin du ekarpen-proposamenak jasotzeko (Ireki leiho berrian) ( Call For Papers ) edizio honetarako. Proposamenak aurkezteko azken eguna urriaren 5ean ponentziak da doitu beharko dira eta hurrengo tematikoa:

• Mehatxu berriak eta erasoak
  • Ciberespionaje, mehatxuak Iraunkorrak Aurreratuak (APT) eta zuzendutako erasoak
  • Ahultasunak
  • Bezero-ekipoen (malware) detekzioa
  • Blockchain teknologiaren
  • Ziber-segurtasunaren Estrategia Nazionala
  • Araudiaren Betetze-Maila (ENS zuzentaraua, NIS, IKUSIZ, etab.)
  • Ekimen-gaitasuna hobetzeko enpresak/erakundeak zaintza (sistema korporatiboak eta kontrol industrialeko sistemen)
  • Arrakasta-kasuak: ciberataque bat kudeatzeko, irtenbideak ezartzea CCN-CERT, etab.
  • Erasoaldian eta defentsaldian hastapenak ziber-tresnak
  • Machine learning/deep learning ziber-aplikatutako
  • Ziber-berrikuntza teknologikoa
  • Informazio-trukea (partekatzeko ereduak)