accesskey_mod_content

Eventos

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Expediente electrónico (V): Gestión Documental e Dixitalización

  • Asociación da Prensa de Madrid. c/ Claudio Coello, 98. 28010 Madrid. (Metro Núñez de Balboa).
  • 01 xullo 2015

Coa participación do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, Ministerio de Xustiza, Instituto Nacional de Estatística, Concello de Cartaxena, Concello de Arganda del Rey, Deputación de Cidade Real, Universidade Pompeu Fabra e ENRESA.

INSCRICIÓNS(Abre en nova xanela) : Sector Público: Gratis.

Programa:

09:00  Acreditación.  Entrega de Identificador persoal e documentación.

09:30  Benvida
D. José García Méndez. Director. Revista Sociedade da Información.

Mesa 1

09:40 Política de Xestión de Documentos Electrónicos
D. Gerardo Bustos Pretel.
Subdirector Xeral de Información, Documentación e Publicacións. Secretaría Xeral Técnica. Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

09:55 Aplicación práctica da tecnoloxía semántica
D. Iñigo Landa.
Director Soluciones Documentales. Serikat.

10:10 Documentos electrónicos, Esquema de metadatos e modelo de Política
D. Miguel Angel Amutio Gómez.
Subdirector Adxunto de Coordinación de Unidades TIC. Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións. Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

10:25 Expediente Xudicial electrónico
D. José Luís Hernández Carrión.
Subdirector Xeral Adxunto de Novas Tecnoloxías da Xustiza. Vogal do Comité Técnico Estatal da Administración Xudicial Electrónica. Secretaría Xeral da Administración de Xustiza. Ministerio de Xustiza.

10:40 Quenda de preguntas.
11:30  Café Descanso.

Mesa 2

12:00  D. Francisco Jaqueti Fuster.
Xefe de Area de Administración Electrónca. Subdirección Xeral de Tecnoloxías da Información e Comunicacións. Instituto Nacional de Estatística. Ministerio de Economía e Competitividade.

12:15 IBM
(pendente de designación)

12:30  Dª María Sánchez Rodríguez.
Encargada do Area de Arquivos Administrativos. Enresa.

12:45  Dª Eva Roca Marqués.
Responsable do Arquivo. Universidade Pompeu Fabra.

13:00 Quenda de preguntas.

Mesa 3

13:15  D. Luis de Juan Casero.
Vicesecretario General. Deputación de Cidade Real.

13:30  D. Xullo Cerdá.
Xefe de Servizo de Arquivos e Gestión Documental. Concello de Arganda del Rey.

13:45  D. Alejandro Delgado Gómez.
Archivero. Servizo de Arquivo e Bibliotecas do Concello de Cartaxena.

14:00  Herramientas para a xestión do documento e expediente electrónico
D. Aitor Cubo Contreras.
Subdirector Xeral de Impulso da Administración Dixital e Servizo ao Ciudadano. Dirección de TIC. Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.

14:15 Quenda de preguntas.

14:45  Final.

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

  • Interoperabilidade e Normalización