- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Balance de 2021 de la Plataforma d'Intermediació de dades
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
25 febrer 2022
Durant l'any 2021 s'han incorporat 14 nous serveis i s'han superat els 187 milions de transaccions.
Acabat l'any 2021, de transició en termes de pandèmia i covid, és necessari tirar la mirada enrere i posar en el seu context com els serveis oferts per la plataforma d'intermediació continuen amb el seu inexorable desenvolupament i evolució.
Es van incorporar a la plataforma d'intermediació de dades 14 nous serveis durant 2021, que suposen un increment del 10% fins a aconseguir els 154 serveis disponibles, i cimenten les bases d'un increment notable de serveis previst per als primers mesos de 2022.
Durant 2021 s'han incorporat nous cedents d'informació com el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana a través de la Direcció general de Transport Terrestre (
Especial rellevància ha de durant 2021 s'hagin realitzat grans progressos per a la incorporació de serveis exclusius de les hisendes forals basques relatius a dades tributàries com el domicili fiscal i la consulta de dades del
Aquests serveis, subministrats pel Node d'Interoperabilitat del Govern Basc, seran els primers d'una sèrie relatius a les especials atribucions tant de país basc com del Govern de Navarra en matèria tributària i cadastral.
A nivel global se han superado los 187 millones de transmisiones de datos, donde el mes de Septiembre supuso record absoluto de transmisiones de datos desde la puesta en marcha de la
Una altra dimensió que ha experimentat un creixement significatiu és la d'organismes usuaris que superen els 1440 organismes cessionaris actius, la qual cosa suposa un increment del 9%, respecte al 2020. La contribució més significativa a aquest creixement és a causa del client
Alineado con estos indicadores, están también el número de procedimientos nuevos, casi 4000, con un incremento del 20,43% hasta llegar hasta los 23.399. Junto a estos procedimiento nuevos sus correspondientes autorizaciones, el número de autorizaciones totales, que debemos verlo como posibilidades de evitar pedir datos y certificados a los ciudadanos, con más de 12.000 nuevas autorizaciones, que significan un crecimiento del 15,94%, hasta las 87.362 autorizaciones en total.
Per a més informació respecte a la plataforma d'intermediació de dades, pot consultar el DataOBSAE
Més informació el Portal d'Administració electrònica, PAE
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8