Disponible nou Catàleg de Serveis d'Administració Digital

• Opinar

07 abril 2017

La SGAD (Secretaria General d'Administració Digital) publica un nou catàleg amb la recopilació dels serveis oferts a les Administracions Públiques per a la seva reutilització en diferents maneres d'ús.

El Catálogo de Servicios de Administración Digital tiene como objeto difundir los servicios compartidos y el resto de servicios comunes, infraestructuras y otras soluciones tecnológicas que la SGAD pone a disposición de todas las Administraciones Públicas para contribuir a impulsar el desarrollo de la Administración Digital, ayudar en el cumplimiento de las leyes 39 y 40/2015 y mejorar los servicios que se ofrecen a ciudadanos y a empresas, o internamente a los empleados públicos.

Aquest Catàleg de Serveis d'Administració Digital s'estructura als següents apartats:

• Administració digital i serveis al ciutadà
  • Gestió interna
  • Infraestructures
  • Regulación, guies i informes rellevants

Cada apartat inclou les fitxes corresponents als serveis oferts, una breu descripció, el tipus de provisió, els possibles destinataris i, si escau, el marc legal relacionat, així com més informació amb els enllaços oportuns.

Així mateix, aquest catàleg també s'ofereix en un format full de càlcul, més resumit, amb les dades clau de cada solució.

Per a major informació sobre el marc legal es disposa del Codi d'Administració Electrònica(Obre en nova finestra) , compendio de legislación consolidada, editado por el BOE, con selección y ordenación de contenidos por la SGAD.

Descàrrega del Catàleg de Serveis d'Administració Digital(Obre en nova finestra) .

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Infraestructures i serveis comuns