Aumenta el tanto por ciento de los procedimientos con inicio electrónico y la posibilidad de que a través de la página web se pueda realizar el procedimiento completo y obtener el servicio, incluyendo la resolución y la entrega. Por lo general, se va consolidando la idea de que no es necesario ningún otro procedimiento formal en papel para el solicitante del servicio.
Dins del grup de treball d'Observatori, Indicadors i Mesures del Comitè Sectorial d'Administració Electrònica en el que participan Comunidades Autónomas y Entidades Locales a través de la FEMP se realiza anualmente el informe CAE sobre el estado de la Administración Electrónica.
Un dels objectius d'aquest grup és monitorar l'avanç de l'Administració Autonòmica cap a l'Administració electrònica.
En aquest aspecte és de ressaltar l'increment, any a any, que han experimentat les diferents Comunitats Autònomes a subministrar al ciutadà canals interactius on poder realitzar el procediment complet.
La majoria de procediments administratius, gradualment, passen de nivells on inicialment des de la pàgina web només era possible descarregar en paper el formulari per iniciar el procediment i posteriorment havia de ser enviat d'una manera no-electrònica a pàgines web, on es realitza una gestió integral.
Dins d'aquests procediments podem citar els referents a Ayudas i Subvencions de la política agrícola comuna, matriculació en centres d'ensenyament, autoritzacions de transports, reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat, etc.