- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Els Portals de la Transparència interactuen amb les xarxes socials.
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".
21 gener 2016
Els ciutadans podran interactuar des dels Portals de la Transparència locals amb les xarxes socials, compartir articles i prémer "m'agrada"
Des del 15 de gener, està disponible la versió 1.0.7 de la plataforma tecnològica del servei del Portal de la Transparència en el núvol.
Aquesta nova versió, inclou noves funcionalitats que poden ser activades o desactivades per els administradors dels propis portals a criteri de cada Entidad Local.
En particular, una de les últimes funcionalitats incorporades, permet que els ciutadans, puguin compartir els articles publicats en un Portal de la Transparència, a les principals xarxes socials -Facebook, Google++ i Twitter- i activar l'opció de "M'agrada" sobre aquests mateixos continguts.
També està disponible l'opció, coneguda com "login únic", que permetrà als ciutadans executar al Portal de la Transparència, accions que requereixen d'un registre previ, sense necessitat d'efectuar aquest tràmit, que serà reemplaçat per l'ús automàtic del perfil de dita usuària a les xarxes socials.
D'altra banda,a un clic es podran visualitzar totes les opcions del menú principal dels Portals de la Transparència, en qualsevol dels idiomes cooficials, així com en anglès. Aquesta funcionalitat respon al desig de la DTIC, per millorar la qualitat dels seus serveis a les EELL i per apropar-los als ciutadans.
Més informació en el CTT en la solució Transparència Cloud
- Govern obert, Informes i Estudios
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seva Història Clínica en l'app “La meva Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seves notificacions en l'Adreça Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seves notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8