O Plan Estratéxico para a Administración Electrónica 2015-2018 en Castela A Mancha presentouse o pasado 27 de marzo en Toledo. Esta iniciativa conta con 95 medidas e nace dunha avaliación dos plans de medidas de apoio a emprendedores, de racionalización administrativa e implementación da administración electrónica, que se desenvolveron desde xuño de 2011 ata 2014.
A Presidenta de Castela A Mancha destacou que grazas a este plan, que xa se empezou a desenvolver e ao que quedan fases por pór en marcha, “avanzamos para ter unha Administración máis moderna, con menos barreiras e máis accesible”. Proba diso, continuou, é que na nosa rexión hoxe existen mil procedementos menos que en 2011. Así mesmo subliña que hoxe o 60 por cento dos procedementos están informatizados completamente fronte ao 25 por cento de 2011, e na fase de inicio atópanse informatizados o cento por cento. Así mesmo destaca que as medidas expostas han permitido un aforro indirecto de case 650 millóns de euros segundo os baremos establecidos polo OCDE.
El Plan Estratégico cuenta con un presupuesto de 120 millones de euros de 2015 a 2018 y se sustenta en cuatro ejes de actuación: Administración Digital, Administración Fácil, Administración Abierta y Colaborativa y Administración Preparada y Sostenible, cuyas acciones se basan en priorizar el despliegue de la banda ancha ultrarrápida en línea con lo establecido en la Agenda Europea. Para lograrlo, Cospedal ha afirmado que el Gobierno regional destina a este Plan una inversión de 35 millones de euros.
Con respecto ás liñas de actuación de cada un do catro eixos, a presidenta sinalou que o de Administración Dixital “contempla que os cidadáns poidan realizar as súas xestións nun só click”. Isto comporta que poderán descargar licenzas de caza e pesca; realizar as matriculacións nos centros educativos; ou a creación da Oficina Agraria Virtual dentro do Portal Agrario, para que os agricultores poidan seguir a tramitación da axuda da PAC telematicamente.
El segundo eje, Administración Fácil, contempla la creación del espacio Oficina Móvil, que pondrá a disposición de las empresas, de forma gratuita, un conjunto de aplicaciones web.
Asimismo, el eje Administración Abierta y Colaborativa prevé la Creación de la Carpeta de Salud, que va a facilitar la consulta de la información clínica personal de cada ciudadano.
O último eixo, a chamado Administración Preparada e Sustentable, porá en marcha, entre outros instrumentos, o Informe Clínico de Emerxencias, de gran utilidade para o persoal sanitario porque que vai permitir o envío anticipado da información do enfermo desde as ambulancias, antes de chegar ao hospital.